Facet a poród

1. Data: 2007-07-19 18:45:19

Temat: Facet a poród
Od: "niusy.onet.pl" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy facet przy porodzie to dobry pomysł? Jak słyszę te wspomnienia tatusiów
to się zastanawiam?
Ale przecież to wszystko tak na zimno wygląda okropnie! Już sama nie wiem co
o tym myśleć!
Jolka

2. Data: 2007-07-19 19:05:48

Temat: Re: Facet a poród
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to się zastanawiam?
> Ale przecież to wszystko tak na zimno wygląda okropnie! Już sama nie wiem co

podczs porodu nie ma nic na zimno,nie znam faceta ktory by zalowal ze
byl przy porodzie ,nie trzea byc przy porodzie wystarczy pomyslec zeby
stwierdzic iz jest to akt fizjologiczny nie nalezacy do najpiekniejszych
ale czemus sluzy i jest nie do unikniecia.
kazdy jest jedyny w swoim rodzaju i szkoda byloby gdyby kobieta musiala
zostac z tym sama,nie ma tez czasu na omdlenia,wiekszosc facetow nie ma
na to czasu ,nawet pomyslec o tym.
warto ,zawsze bede to powtarzac ,poza tym zawsze mozna sie wycofac w
trakcie ,czasami honor nie pozwala i facet zostaje ,taka nieczysta gra
ale sie sprawdza.
facet jako pierwszy bierze swoje dziecko na rece i tak rodzi sie wiez i
odpowiedzialnosc dla wielu ,szkoda stracic te pierwsze minuty zycia to
nie to samo co zobaczyc dziecko umyte ,ubrane .
warto.
p.

3. Data: 2007-07-19 19:09:02

Od: "dorra" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niusy.onet.pl" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> to się zastanawiam?
> Ale przecież to wszystko tak na zimno wygląda okropnie! Już sama nie wiem

to indywidualna sprawa pary, twoja i jego.
może facet chcieć a ty nie, lub ty chcieć a on nie.
Musicie tą decyzję podjąć razem.
a na zimno poród obcego dziecka może pięknie nie wyglądać, ale poród
własnego to zupełnie inna bajka, choć też jest różnie, bo poród porodowi nie
równy.
ja się cieszę że przy moim drugim jednak męża nie było a żałuję że przy
pierwszym też go nie było. Także decyzja jest Wasza.

4. Data: 2007-07-19 19:09:14

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tatusiów to się zastanawiam?
> Ale przecież to wszystko tak na zimno wygląda okropnie! Już sama nie wiem
Ponieważ świat od jakiegoś czasu staje na głowie, więc tatusiowie
uczestniczą w porodach, czasem mdleją... Myślisz rozsądnie czyli
normalnie... :)))
Pozdrawiam Jurek M.

5. Data: 2007-07-19 19:54:09

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

> odpowiedzialnosc
A jeżeli tata nie uczestniczy w porodzie, to nie ma więzi z dzieckiem i
pozostaje nieodpowiedzialny....? Pytanie rzecz jasna retoryczne....
Luuuudzie jakimi myślicie kategoriami...?
Pozdrawiam Jurek M.

6. Data: 2007-07-19 20:28:47

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jeżeli tata nie uczestniczy w porodzie, to nie ma więzi z dzieckiem i
> pozostaje nieodpowiedzialny....? Pytanie rzecz jasna retoryczne....
> Luuuudzie jakimi myślicie kategoriami...?

drogi jurku jesli cytujesz to cytuj calosc ,napisalam ze dla wielu tak
sie zaczyna a nie dla wszystkich,prawda?
p.

7. Data: 2007-07-20 18:56:24

Od: "regen" <r...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niusy.onet.pl" < > napisał w wiadomości
> Czy facet przy porodzie to dobry pomysł? Jak słyszę te wspomnienia
> tatusiów to się zastanawiam?
> Ale przecież to wszystko tak na zimno wygląda okropnie! Już sama nie wiem
> co o tym myśleć!

Zapytaj męża , co o tym sądzi. IMHO to nie jest dobry pomysł. Jak świat
światem facetów się w takiej chwili wyganiało z pomieszczenia rodzącej . Czy
to były dwory czy wiejskie chaty. Ale mamy nowe , demokracja w pełni , można
zmusić faceta żeby się przemęczył ;) Czytałem kiedyś ,że u niektórych
mężczyzn widok rodzącej może wywołać niechęć seksualną do partnerki ale nie
pamiętam czy były to jakieś rozsądne publikacje czy zwykłe plotki.

Pozdrawiam
regen

8. Data: 2007-07-20 19:26:22

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "regen" <r...@-...pl> napisał w wiadomości

> Zapytaj męża , co o tym sądzi. IMHO to nie jest dobry pomysł. Jak świat
> światem facetów się w takiej chwili wyganiało z pomieszczenia rodzącej .
> Czy to były dwory czy wiejskie chaty.
I to był normalny świat!!!

> [...]
> mężczyzn widok rodzącej może wywołać niechęć seksualną do partnerki ale
> nie pamiętam czy były to jakieś rozsądne publikacje czy zwykłe plotki.

Też uważam, że patrzenie na rodząca kobietę jest aseksualne (takie mam
wrażenie, bo tego na całe szczęście nie doświadczyłem... Bóg strzegł...)))
Pozdrawiam Jurek M.

9. Data: 2007-07-24 04:50:52

Od: j...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to się zastanawiam?
> Ale przecież to wszystko tak na zimno wygląda okropnie! Już sama nie wiem co

Warto mieć obok siebie kogoś znajomego i życzliwego.
Kiedyś znało się kobiety przyjmujące poród, dzisiaj
krąży wokół Ciebie mnóstwo obcych ludzi.
Nie wierzę w jakieś mistyczne przeżycia męża, za to cenię
wsparcie, jakie daje swojej kobiecie.

"Trzeba być twardzielem, żeby wyjść, kiedy twoja kobieta cierpi".

pozdrawiam
Jagoda

10. Data: 2007-07-26 14:32:01

Od: " " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

niusy.onet.pl <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> to się zastanawiam?
> Ale przecież to wszystko tak na zimno wygląda okropnie! Już sama nie wiem co

Ja nigdy bym się nie zdecydowała na poród z facetem, nawet gdyby chciał. Ale
Ty zrobisz jak uważasz za stosowne. To moje prywatne zdanie.
Marta

Re: Mata ozonowa
horoba wibracyjna
Co to moze byc?