Ekstrakcja zęba pod narkozą

1. Data: 2007-07-19 20:12:04

Temat: Ekstrakcja zęba pod narkozą
Od: "bison" <b...@b...co> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy ktoś może wie jak długo trwa zabieg wyrwania zęba (ósemka wrasta mi się
w kość) pod narkozą
w szpitalu.
Czy zajmie mi to cały dzień, jakieś badani i.t.p. czy tylko pare godziń?

2. Data: 2007-07-20 05:54:20

Temat: Re: Ekstrakcja zęba pod narkozą
Od: "Ania M" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bison" <> napisał w wiadomości > Witam

> Czy ktoś może wie jak długo trwa zabieg wyrwania zęba (ósemka wrasta mi
> się w kość) pod narkozą
> w szpitalu.
> Czy zajmie mi to cały dzień, jakieś badani i.t.p. czy tylko pare godziń?
Własnie wzoraj usunęli mi ósemkę....w znieczuleniu miejscowym...zero
bólu...a ząb był bardzo głęboko więc go szukała 2 godz i 15 minut....dopiero
jak znieczulenie przestaje działać zaczyna bolec...dziś mam ębę napuchnięta
jak balon. Piszę to że jeśli pomysł z narkozą to efekt strachu to nie ma
sensu w znieczuleniu nie boli w ogóle..a po fakcie to ból taki sam jak pa
narkozie czy miejscowym. Potem zostaje jeszcze ściągnięcie szwów...ja
podobno za jakiś tydzień...i jakoś zmniejszyć by sie przydało opuchliznę bo
na dwór wyjśc nie mogę z taka gębą:)
pozdr Ania

3. Data: 2007-07-20 08:51:26

Od: kots <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ania M pisze:
>..a po fakcie to ból taki sam jak pa
> narkozie czy miejscowym.
Nie ma co straszyc na zapas...
Zalezy kto ma jaki zeby - mi np. kobieta ktora mi wyrywala 6 przez
przypadek go tak rozp**** ze mialem usuwanego go chirurgicznie chyba 3
tygodnie chodzilem z rozpolowionym zebem a jednak bolu nie czulem, a nie
bralem ani grama srodkow przeciwbolowych.
Czyli nie zawsze musi bolec...

4. Data: 2007-07-20 13:13:01

Od: "Szer" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bison" <b...@b...co> napisał w wiadomości
> [...]
> się w kość) pod narkozą
> w szpitalu.
> Czy zajmie mi to cały dzień, jakieś badani i.t.p. czy tylko pare godziń?

kilka minut razem licząc z "zasypianiem"
Jest to płytka narkoza dożylna i nie czuje sie nic ani w trakcie ani potem,
co istotne.

5. Data: 2007-07-20 20:09:54

Od: "regen" <r...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się w kość) pod narkozą
> w szpitalu.
> Czy zajmie mi to cały dzień, jakieś badani i.t.p. czy tylko pare godziń?

Różnie to może trwać . Bardzo zależy od tego jak długo będzie trwał zabieg.
Jeśli wszystko będzie bezproblemowo to powinnas sie w 2 godzinach (pobytu w
szpitalu)zmieścić . Przy komplikacjach dłużej . Przy poważniejszych bardzo
długo itd. - jak to w medycynie...
Konieczność wykonania badań laboratoryjnych czy innych zależy od Twojego
stanu zdrowia i poglądu na ten temat anestezjologa i operatora. Generalnie
jeśli jesteś młodą , zdrową osobą , to do drobnego zabiegu nie trzeba
wykonywać żadnych badań.

Pozdrawiam
regen

6. Data: 2007-07-22 19:05:39

Od: "bison" <b...@b...co> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> stanu zdrowia i poglądu na ten temat anestezjologa i operatora. Generalnie
> jeśli jesteś młodą , zdrową osobą , to do drobnego zabiegu nie trzeba

Ciekawe jak z tą opuchlizną po zabiegu bo jak będzie olbrzymia to jak się na
drugi dzień pokaże w robocie
z czymś takim?

7. Data: 2007-07-23 13:52:05

Od: MacAaron <r...@n...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Ania M:

> Piszę to że jeśli pomysł z narkozą to efekt strachu to nie ma
> sensu w znieczuleniu nie boli w ogóle..

Strach jest często gorszy od samego zabiegu.

MacAaron

8. Data: 2007-07-24 16:10:14

Od: "tukan" <t...@...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

bison wrote:
> Ciekawe jak z tą opuchlizną po zabiegu bo jak będzie olbrzymia to jak
> się na drugi dzień pokaże w robocie
> z czymś takim?

Zawsze jest opuchlizna ? Imho nie ma reguły.

Facet a poród
Re: Mata ozonowa
horoba wibracyjna
Co to moze byc?