ciekawy artykul...

1. Data: 2007-07-19 20:41:26

Temat: ciekawy artykul...
Od: "misiek" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.resmedica.pl/zdart3981.html

normalnie wypisz wymaluj - mam to cos.
jak sobie pomoc ?

2. Data: 2007-07-20 08:51:15

Temat: Re: ciekawy artykul...
Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiek" napisał:

> http://www.resmedica.pl/zdart3981.html

Spójrz na datę publikacji. AFAIK to coś się teraz nazywa "zespół
metaboliczny".

--
Pozdrawiam - Aicha

3. Data: 2007-07-20 09:05:55

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> normalnie wypisz wymaluj - mam to cos.
> jak sobie pomoc ?

Najlepsze w tych tekstach zawsze jest to:

"Przyczyny gromadzenia tłuszczu wewnątrz jamy brzusznej ciągle nie są
całkowicie poznane. ".....

http://nmp1.ovh.org/01.htm#funkjg
G.Małachow "Oczyszczanie organizmu"

"Działanie toksyn przez jedną sekundę poprzez barierę jelitową, powoduje
określenie nagromadzeniesię zanieczyszczeń
we krwi. Połowa ludzkości jest zdolna zatrzymać w ciele rozpuszczalniki
zanieczyszceń - to tłuszcze i woda. Ludzie puchną,
zwiększając swoje wymiary.....".

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://drendriu.ovh.org

"Uwaga !!!. Niniejszym informuję iż nie jestem lekarzem medycyny :) ."

4. Data: 2007-07-20 11:21:08

Od: "misiek" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dr.Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

> Najlepsze w tych tekstach zawsze jest to:
>
> "Przyczyny gromadzenia tłuszczu wewnątrz jamy brzusznej ciągle nie są
> [...]

"Przytoczę fragment z wykładu uzdrowicielki N. Siemionowej:"

LOL

i to juz dyskwalifikuje te bajajajki.

5. Data: 2007-07-20 12:16:08

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Przytoczę fragment z wykładu uzdrowicielki N. Siemionowej:"
>

> i to juz dyskwalifikuje te bajajajki.

Jeżeli mógłbym prosić, to prosiłbym o jakąś analizę o podstawach
chemiczno-matmatycznych....

P.S. Swego czasu spierałem się tutaj z Markiem Bieńkiem (specjalistą
medycyny) o gnicie w żołądku (również występujące w tej książce) ....

http://tiny.pl/5q14

Jak to się mówi ... czas leci, a tu sytuacja robi się coraz ciekawsza:

Przeczytałem ostatnio taka ulotkę dotyczącą preparatu LAKCID:

"....LAKCID jest proszkiem do sporządzenia zawiesiny do podania doustnego.
Zawiera szczepy Lactobacillus rhamnosus, które podobnie jak inne bakterie
kwasu mlekowego kolonizują śluzówkę jelit i normalizują skład mikroflory
przewodu pokarmowego zwłaszcza po jego wyjałowieniu w wyniku stosowania
antybiotykoterapii. Wyniki przeprowadzonych badań potwierdziły, że szczepy
te PRZEŻYWAJĄ W ŚRODOWISKU SOKU ŻOŁĄDKOWEGO i są oporne na działanie soli
kwasów żółciowych co umożliwia im adaptację i przeżywalność w przewodzie
pokarmowym..."

Jak widać żołądek nie jest sterylnie "czysty" pomimo działania kwasów
żołądkowych....
Tak więc pewność iz bakteriami gnilnymi są całkowicie likwidowane wcale nie
musi być taka 100%-wa...

Ekstrakcja zęba pod narkozą
Facet a poród
Re: Mata ozonowa