Fachowiec do pralek Boscha (Warszawa)

1. Data: 2004-07-30 10:45:30

Temat: Fachowiec do pralek Boscha (Warszawa)
Od: Claygirl <c...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Szukam fachowca do pralek Boscha, na terenie Warszawy (konkretnie
Ursynowa). Moja pralka (ładowana od góry WOF 1610) odmówiła
posłuszeństwa. Po prostu stoi i buczy. Wezwałam do niej (dwukrotnie)
fachowca z książki telefonicznej. Pan przyszedł, obejrzał: zawyrokował
za pierwszym razem, że jest to pompa, a za drugim - już silnik. Ponadto
za otworzenie i zamknięcie pralki policzył sobie 40 zł.

Czy moglibyście polecić mi kogoś innego? Kto faktycznie będzie znał się
na sprawie?

--
Magdalena "Claygirl" Wójcik

1. Data: 2004-08-01 10:07:13

Temat: Re: Fachowiec do pralek Boscha (Warszawa)
Od: "Andrzej R" <T...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

skad sie biora tacy fachowcy to ja nie rozumiem
mam znajomego ktory naprawia pralki u klienta w domu jesli przychodzi i nie
potrafi nic naprawic nie bierze kasy
nie rozumiem jak mozna zabrac kase za nie naprawienie
pamietam usterke z podobnym tematem - przeciez to skandal
to tak jakbym mial do wykonania zlecenie - nie wykonam ale powiem ze kasa
sie nalezy bo chociaz probowalem
taka polska :(

Programy komputerowe do projektowania wnętrz
AquaStop w pralce - co jest wart? - jak sie sprawuje
Wakacje w Augustowie
[CO] pytanie o powierzchnie pomieszczenia dla pieca
mycie szyb niskoemisyjnych