gniazda natynkowe

1. Data: 2004-07-30 10:54:37

Temat: gniazda natynkowe
Od: mac <m...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Poszukuję ładnych i baaardzo płaskich gniazd i wyłączników natynkowych.
Nie było by źle, gdyby były niedrogie. Niestety wszystko co do tej pory
spotkałem to "podstawki" pod typowe gniazda i wyłączniki - no i jest to
w sumie ohydnie wysokie.
Niestety musi być natynk - nie zdecyduję się na kucie w wielkiej płycie.

MAc

1. Data: 2004-07-30 12:40:34

Temat: Re: gniazda natynkowe
Od: "Marek S." <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mac" <m...@t...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> w sumie ohydnie wysokie.
> Niestety musi być natynk - nie zdecyduję się na kucie w wielkiej płycie.

Chyba nic takiego nie znajdziesz ...
Kiedys taki osprzęt produkaowano, mam taki w garażu, gniazda (bez
uziemienia, pojedyńcze)
wyłącznik wszystko wysokości ok 25-30 mm.

A kucie nie jest straszne, sczególnie że nie trzeba dosłownie kuć
(młotek+meselek).
Bruzdy można wyciąć tarczą diamentową, a miejsca pod puszki
i gniazda wywiercić młotkiem udarowym i wiertłem koronkowym.

MS

Fachowiec do pralek Boscha (Warszawa)
Programy komputerowe do projektowania wnętrz
AquaStop w pralce - co jest wart? - jak sie sprawuje
Wakacje w Augustowie
[CO] pytanie o powierzchnie pomieszczenia dla pieca