wanno-prysznic

1. Data: 2004-07-30 13:00:36

Temat: wanno-prysznic
Od: "Marek MANO" <m...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja lubię przysznic
Ona - wannę
W łazience słabo z miejscem dla obu atrakcji.
Co zrobić?
Myślę o wannie narożnej, bo mają chyba szersze dno - czyli da się stanąć bez
ryzyka utraty równowagi. Czy takie szersze dno dają już wanny 120x120cm, czy
dopiero większe (jak większe)?
Marek

1. Data: 2004-07-30 14:36:41

Temat: Re: wanno-prysznic
Od: "Robert Burek" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miałem taki sam dylemat rozwiązaniem okazała sie wanna firmy Sanplast (
wielofunkcyjna) wanna z zamontowanym prysznice sprawdz na stronie
www.sanplast.pl

1. Data: 2004-07-30 15:10:58

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 30 Jul 2004, Marek MANO wrote:

> Myślę o wannie narożnej, bo mają chyba szersze dno - czyli da się stanąć bez
> ryzyka utraty równowagi. Czy takie szersze dno dają już wanny 120x120cm, czy
> dopiero większe (jak większe)?

Małe wanny narożne zwykle są porażką - nie jest w nich więcej miejsca niż
w zwykłej prostokątnej, która zapewne zmieściłaby się w tym samym miejscu.
Inna rzecz, że do prysznica w zupełności wystarcza najmniejsza 140x60,
więc problemu raczej nie ma.

Ja łączę obie funkcje w asymetrycznej wannie Pasja firmy Koło. Niestety
teraz trochę zepsuli ten model (jest o 10 cm węższy od tego co kupiłem),
ale i tak ciekawa propozycja dla mających do dyspozycji 160 cm, a
lubiących duże wanny.

Gdy byłem na etapie wybierania wanny (właśnie pod kątem funkcji prysznica)
wpadła mi też w oko ciekawa narożna, niestety nie pamiętam producenta, ale
miała "pico" w nazwie i wymiary 135x135. Dało się do niej dokupić bardzo
ciekawy parawan.

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2004-07-30 17:48:50

Od: "Lesio5" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek MANO" <m...@w...poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:cedgvc$5nc$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
bez
> ryzyka utraty równowagi. Czy takie szersze dno dają już wanny 120x120cm,

A ja mam taka wanne - nie narozna

http://www.riho.cz/polski/yukon_l_v.htm

Która ma w szerszej czesci 90 cm a w waskiej 55 cm. Idealna pod prysznic
(który jest tez zabudowany na szerszym koncu. Duze, plaskie miejsce do
stania. Przez sciety róg zabiera malo miejsca, a lezy sie wygodnie.

Dostepna w Neodesign w TTW.

--
Leszek Grelak - Lesio5
Ať si bylo, jak si bylo, přece jaksi bylo, ještě nikdy nebylo, aby jaksi

1. Data: 2004-07-30 23:19:00

Od: "margaritka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lesio5" <l...@w...pI> napisał w wiadomości

> [...]
> (który jest tez zabudowany na szerszym koncu. Duze, plaskie miejsce do
> stania. Przez sciety róg zabiera malo miejsca, a lezy sie wygodnie.

O! A ja wlasnie taka chce kupic! A w jakim wymiarze zakupiles? Masz moze do
tego parawanik (widzialam caly komplet w Max-Flizie i podobal mi sie!)?
Zdaje egzamin? Chlapie sie na podloge? A w wannie serio lezy sie
wygodnie? - wydawala mi sie lepsza na prysznic, niz na wylegiwanie sie -
jakas troche kanciasta, malo zaokraglona.... czy nie?
Dzieki i pozdrawiam!
margaritka

1. Data: 2004-07-31 05:19:37

Od: "Lesio5" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "margaritka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> O! A ja wlasnie taka chce kupic! A w jakim wymiarze zakupiles?

Wymiar wanny jest standardowy. Dokladny rysunek techniczny jest tutaj
http://www.riho.cz/polski/yukon_p_s.htm
Ja mam dokladnie prawa wanne.

> Masz moze do
> tego parawanik (widzialam caly komplet w Max-Flizie i podobal mi sie!)?
> Zdaje egzamin? Chlapie sie na podloge?

Ja mam zabudowany luksferami krótszy bok wanny i nie trzeba zadnego
parawanu. Jest za to mini kabina prysznicowa.

> A w wannie serio lezy sie
> wygodnie? - wydawala mi sie lepsza na prysznic, niz na wylegiwanie sie -
> jakas troche kanciasta, malo zaokraglona.... czy nie?

Tez mialem takie obawy jak ja zobaczylem, ale lezy sie w niej rewelacyjnie.
I jest bardzo szeroka, ze prawie sie utopic w niej mozna. W odróznieniu od
wanien naroznych, Yukon nie jest ciasny. I ma cos jakby podlokietniki.

W Krakowie mozna tez ja kupic
http://www.riho.cz/polski/prodejny_pl.htm

1. Data: 2004-08-01 20:47:07

Od: "margaritka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lesio5" byl tak mily i odpisal mi na wszystkie pytania, za co mu
serdecznie dziekuje! :-))
Pozdr. margaritka

1. Data: 2004-08-02 08:55:47

Od: "Marek MANO" <m...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fajna. Mogłoby być. Ale nie za cenę, która tam jest pokazana.
Czy to prawda, że to kosztuje 7.100?
Nie chce hydromasażu.
Marek MANO
"Jeżdzą tiry, robią wiry"
wytnijto z adresu

1. Data: 2004-08-02 10:13:36

Od: "Joanna Gacka" <j...@w...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek MANO" <m...@w...poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:cekvo8$g0v$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Fajna. Mogłoby być. Ale nie za cenę, która tam jest pokazana.
> Czy to prawda, że to kosztuje 7.100?

Tak - w koronach. na polskiej stronie jest za niecałe 1000 PLN-ów (nie
pamietam teraz adresu ale zdaje sie jest w formule nazwafirmy.pl)

JG

1. Data: 2004-08-04 09:42:15

Od: "Marek MANO" <n...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Gacka wrote:
> [...]
>
> Tak - w koronach. na polskiej stronie jest za niecałe 1000 PLN-ów (nie
> pamietam teraz adresu ale zdaje sie jest w formule nazwafirmy.pl)

Aha :)
Byłem też w jakiejś hali i zobaczyłem coś podobnego. Tka fajna zasuwana
pół-kabina ze szkła giętego. Kosztowała ponad 3000 + przezroczyste szkło -
kto to będzie czyścił?
Pogłówkowałem, narysowałem i dało radę prysznic obok wanny zmieścić :)
Marek MANO
"Jeżdzą tiry, robią wiry"
wytnijto z adresu

gniazda natynkowe
Fachowiec do pralek Boscha (Warszawa)
Programy komputerowe do projektowania wnętrz
AquaStop w pralce - co jest wart? - jak sie sprawuje
Wakacje w Augustowie