plytki bezfugowe

1. Data: 2004-07-30 16:54:52

Temat: plytki bezfugowe
Od: Krzysztof Gmyr <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy mozna ulozyc 'normalne' plytki bezfugowo, czy wymagne sa jakies
specjalne plytki?
Zamierzam w kuchni polozyc plytki marmurowe albo gres polerowany i wg
mnie nalepiej by wygladalo, jakby miedzy nimi nie bylo fug, ale nie wiem
czy tak mozna.
Dodam, ze pod plytkami bedzie elektyczne ogrzewanie podlogowe.

pozdrawiam, jednoczesnie tlukac weza w kieszeni,

--
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Krzysztof Gmyr

1. Data: 2004-07-30 22:34:55

Temat: Re: plytki bezfugowe
Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy mozna ulozyc 'normalne' plytki bezfugowo, czy wymagne sa jakies
> specjalne plytki?
Są specjalne płytki bezfugowe - mają kanciaste wykonczenia a nie zaokrąglone
jak normalne i są ponoć bardzo dokładnie wykonane aby przylegały do siebie

> [...]
> czy tak mozna.
> Dodam, ze pod plytkami bedzie elektyczne ogrzewanie podlogowe.

zadałem już takie pytanie na forum muratora - link:
http://www.murator.com.pl/forum/viewtopic.php?t=2742
3&highlight=bezfugowe

JerzyR

1. Data: 2004-07-31 13:56:11

Od: "Zyper#Findler" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja szukam "fachowca" z doswiadczeniem do położenia płytek bezfugowo (tzn.
z fugą "na szer. kartki paperu")

Lokalizacja Dąbrowa Górnicza
Moze Panowie znacie kogoś lub polecicie?

Pozdrawim
ZyperF

wanno-prysznic
gniazda natynkowe
Fachowiec do pralek Boscha (Warszawa)
Programy komputerowe do projektowania wnętrz
AquaStop w pralce - co jest wart? - jak sie sprawuje