Fachowiec (nie serwis autoryzowany) od zmywarki Whirpool poszukiwany (Kraków)!!!!

1. Data: 2005-03-21 11:30:28

Temat: Fachowiec (nie serwis autoryzowany) od zmywarki Whirpool poszukiwany (Kraków)!!!!
Od: Andrzej Garapich <garapich malpa isez kropka pan kropka krakow kropka pl a t...@t...zmyłka> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo proszę...
W innych miastach są ich hałdy, a w Krakowie nikt nie umie podać???
Czemu?

pozdrawiam serdecznie
Andrzej Garapich

--
Kto w młodości był socjalistą
ten na starość będzie świnią

2. Data: 2005-03-21 11:40:51

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 21 Mar 2005 12:30:28 +0100
Andrzej Garapich <garapich malpa isez kropka pan kropka krakow kropka pl
a t...@t...zmyłka> wrote:

> Bardzo proszę...
> W innych miastach są ich hałdy, a w Krakowie nikt nie umie podać???
> Czemu?

co czemu? litosci - wczoraj o 23 zadales pytanie i zadasz juz/teraz
odpowiedzi? zadales, wiec grzecznie poczekaj - jak ktos bedzie znal
to poda

Sierp

3. Data: 2005-03-21 12:06:50

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Garapich"

> W innych miastach są ich hałdy, a w Krakowie nikt nie umie podać???
> Czemu?

bo to andrzej - krakow! tutaj nie chce sie nikomu pracowac:-(

--
ania ----------------------------
www.aem.pl GG: 1145538

4. Data: 2005-03-21 12:26:50

Od: Dominika Widawska <d...@b...man.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Garapich wrote:
> Bardzo proszę...
> W innych miastach są ich hałdy,

Skoro haldy, to i tak leza odlogiem... Czego zazdroscisz?
;-)
S,NMSP.

Dominika
--
unikatowa biżuteria i srebro użytkowe
http://rakowska.pl/

5. Data: 2005-03-22 08:20:38

Od: Andrzej Garapich <garapich malpa isez kropka pan kropka krakow kropka pl a t...@t...zmyłka> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 21 Mar 2005 13:06:50 +0100, "ania" <a...@e...pl>
pisze:

cześć Aniu!

>bo to andrzej - krakow! tutaj nie chce sie nikomu pracowac:-(

Pijesz do mojego wykonawcy? Przepraszam bardzo... Zapomniałem Cię
zawiadomić... Sorry, sorry, sorry.

pozdrawiam serdecznie
Andrzej Garapich

6. Data: 2005-03-22 21:11:52

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Garapich"

> Pijesz do mojego wykonawcy? Przepraszam bardzo... Zapomniałem Cię
> zawiadomić... Sorry, sorry, sorry.

o czym?????

a pije?:-) nie sama nie pije:-)
a co do nierobstwa - to tak ogolnie stwierdzilam widzac co sie dzieje wokol
i to tutaj w krakowie i okolicach:-(

znalazles fachowca?

7. Data: 2005-03-23 08:07:27

Od: Andrzej Garapich <garapich malpa isez kropka pan kropka krakow kropka pl a t...@t...zmyłka> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 22 Mar 2005 22:11:52 +0100, "ania" <a...@e...pl>
pisze:

>o czym?????

No nieważne...

>a pije?:-) nie sama nie pije:-)

Poczekaj do wiosny, flaszka ciągle się mrozi.

>a co do nierobstwa - to tak ogolnie stwierdzilam widzac co sie dzieje wokol
>i to tutaj w krakowie i okolicach:-(

Aha.

>znalazles fachowca?

Nieeeeee. Musze chyba do autoryzowanego zadzwonić.
Chyba że jedziemy po Miele :-)

pozdrawiam serdecznie
Andrzej Garapich

8. Data: 2005-03-23 22:47:37

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Garapich"

> No nieważne...
wazne wazne - bo chce ten cholerny garaz wybudowac!

> Nieeeeee. Musze chyba do autoryzowanego zadzwonić.
> Chyba że jedziemy po Miele :-)

wlasnie planuje jakas kuchnie - to co zmywarka 45?

--
www.aem.pl GG: 1145538
osiolek F650 CS i jeszcze 143 glodne spiace kucyki

pralko suszarka - instrukcja (oko lavamat)
jaki odkurzacz pioracy ?
Junkers, spadek cisnienia - dlaczego ?
Gazownik poszukiwany - Katowice
Ruty do wody i c.o. - jakie ?