Jaka wyrzynarka ??

1. Data: 2005-03-21 12:09:29

Temat: Jaka wyrzynarka ??
Od: "RTJ" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Jestem w trakcie zastanawiania sie nad kupnem wyrzynarki,
najblizsze jej przeznaczenie to bedzie wycinanie nietypowych
otworów w blacie kuchennym. Potem mniej wymagajace
czynnosci.

Jaka w miare tanią wyrzynarke polecacie do takiego celu ??
Jaka moc preferowana i jaki brzeszczot bedzie najlepszy ??
Nie chce wydac wiecej niz 100 zl na ta wyrzynarke.

Romek
=> http://www.rtj.republika.pl <= zapraszam do galerii fotografii

2. Data: 2005-03-21 22:15:32

Temat: Re: Jaka wyrzynarka ??
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:d1mdm4$ek0$1@inews.gazeta.pl
Od: RTJ <r...@p...com>
Było:
> [...]
> Jaka moc preferowana i jaki brzeszczot bedzie najlepszy ??
> Nie chce wydac wiecej niz 100 zl na ta wyrzynarke.

Kiedyś na praktykach piłowałem otwornicą (to jest taki brzeszczot z uchwytem
;-) ) Własnymi ręcami !

Prawdopodobnie każda wyrzynarka będzie dobra. Jak mi naszła ochota powycinać
to kupiłem sobie najtańszą wyrzynarkę z plastykowymi częściami w środku (35
złotych, następna cenowo była za 115 zł ... :D ).
Używam ją do prac domowych od roku ! Ciągle działa !
Jeśli chcesz wykonywać większe ilości cięć to proponuję cokolwiek z
gwarancją na 2 lata lub więcej ale to nie za 100zł ...

Pomoc dla zagubionych http://evil.pl/pip/index.html
To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

3. Data: 2005-03-22 11:24:04

Od: "PJ" <jaroszp[wytnij_to]@tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RTJ" <r...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
> Jaka moc preferowana i jaki brzeszczot bedzie najlepszy ??
> Nie chce wydac wiecej niz 100 zl na ta wyrzynarke.

Witam !!!
Zkupiłem niedawno w OBI wyrzynarke Hanseatic ( około 60,- )
ułożyłem w domu przy jej pomocy 180 m^2 paneli i nadal dziala ;)
gwarancja 2 lata z opcja wymiany na nową - nie naprawiają jej ;)
pozdrawiam
Piotr

Fachowiec (nie serwis autoryzowany) od zmywarki Whirpool poszukiwany (Kraków)!!!!
pralko suszarka - instrukcja (oko lavamat)
jaki odkurzacz pioracy ?
Junkers, spadek cisnienia - dlaczego ?
Gazownik poszukiwany - Katowice