podejmowanie uchwał-zebranie wspólnoty

1. Data: 2005-03-21 12:31:21

Temat: podejmowanie uchwał-zebranie wspólnoty
Od: "asia.kopiczynska" <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam dzis zebranie mojej wspólnoty mieszkaniowej.
Ponieważ na dwóch poprzednich zebraniach wolne głosy mojej wspólnoty
były przedyskutowane, ale zarzadca nie wykonał żadnego z tych
postulatów, chciałabym, aby tym przedstawić je w postaci uchwał i
przegłosować. Jaką formę powinna mieć taka uchwała?
Czy mozna w uchwale wyznaczyc termin, do ktorego (jesli zostana prace
przegłosowane) będą wykonane.

Dziekuję za pomoc
Aśka