Fajny

1. Data: 2013-06-27 06:48:15

Temat: Fajny
Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.kinomaniak.tv/film/Burza-mozgow/57532

2. Data: 2013-06-27 11:51:18

Temat: Re: Fajny
Od: Trybun <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-27 06:48, LaL pisze:

> http://www.kinomaniak.tv/film/Burza-mozgow/57532

Z pewnością, ale nie daje się odtworzyć.

3. Data: 2013-06-27 12:03:09

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <i...@y...com> Wrote in message:

> Z pewnością, ale nie daje się odtworzyć.

Co ci się nie daje otworzyć, wciskasz bez limitu i się
log/rejstrujesz, lub wciskasz z limitem i wychodzisz z dwóch
ikonek pod reklamą i idzie jakbyś płacił lub wchodzisz na
kinomaniak.pl wpisujesz burza mózgu i oglądasz. Fajny film, mało
znany ale moim zdaniem klasyk .

4. Data: 2013-06-27 12:18:27

Od: Trybun <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-27 12:03, LaL pisze:

> [...]
> ikonek pod reklamą i idzie jakbyś płacił lub wchodzisz na
> kinomaniak.pl wpisujesz burza mózgu i oglądasz. Fajny film, mało

Ze względu na to że widziałem już film o takim tytule "brainstorm"
chciałem się upewnić czy to ten sam. Klikam a tam jakieś reklamy, i
okienka z formularzami do rejestracji..

5. Data: 2013-06-27 12:24:09

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy ty jesteś niedorozwinięty , masz krótkie streszczenie obok, jak klikasz bez
limitu to musisz się zarejstrować aby oglądać. Ale jest inny sposób- klikasz z
limitem i pod reklamą pokazuje ci się wąski pasek po angielsku_wciskasz_ przenosi cię
na inną strone, _klawisz w tył zwrot_ i widzisz nowy napis pod reklamą po
angielsku_klikasz _ przenosi cię i znowu w tył zwrot i tym razem już film się
załancza, czasem samo okno filmu klikasz i idzie.

6. Data: 2013-06-27 12:33:09

Od: Trybun <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-27 12:24, LaL pisze:
> Czy ty jesteś niedorozwinięty [...]

Pewnie tak, jest cała masa rzeczy których nie rozumiem. Dzięki za
objaśnienia.

7. Data: 2013-06-27 12:38:56

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ja się po prostu zarejstrowałem i następnie zalogowałem i wszystko masz za darmo.
Później przypadkowo kliknąłem na -oglądaj z limitem i na środku reklama wyskoczyła, a
pod reklamą pasek po angielsku, wcisnąłem i mnie przeniosło, wróciłem i widzę że
pasek się zmienił , to jeszcze raz i mnie znowu przeniosło, wróciłem i film mi się
załączył, czyli znowu za darmo na płatnym serwerze.

8. Data: 2013-06-27 12:49:43

Od: Trybun <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-27 12:38, LaL pisze:
> [...]
pasek się zmienił , to jeszcze raz i mnie znowu przeniosło, wróciłem i film mi się
załączył, czyli znowu za darmo na płatnym serwerze.

Wiem, i za to Ci podziękowałem. Na przyszłość jest ciekawy serwis z
filmami. Na dzień dzisiejszy nie mogę sobie pozwolić na oglądanie
długich filmów w necie. Łącze mam z limitem transferu danych. Taki jeden
dłuższy film pożarłby mi cały miesięczny limit.

9. Data: 2013-06-27 12:58:40

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> długich filmów w necie. Łącze mam z limitem transferu danych. Taki jeden
> dłuższy film pożarłby mi cały miesięczny limit.

To sobie kup plusa , masz nocny transfer za darmo lub na karte 50
gb. Taki film używa 1 gb, więc w ciągu miesiąca tylko 20 gb
zużywam, a oglądam naokrągło.
Serwis jest fajny bo masz masę filmów za darmo i nowości , czyli
dziś w kinie i dziś na kinomaniaku. Jest jeszcze jeden
darmowy-ekino.pl- ale wolę kinomaniaka bo oni dbają o jakość, a
na e-kino często ma nowości bez tłumaczenia, dopiero później
naniesie ktoś tłumaczenia nowości. A tu zawsze masz lektora lub
napisy.
--

----Android NewsGroup Reader----
http://www.piaohong.tk/newsgroup

10. Data: 2013-06-27 15:04:00

Od: Trybun <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-27 12:58, LaL pisze:

> [...]
> na e-kino często ma nowości bez tłumaczenia, dopiero później
> naniesie ktoś tłumaczenia nowości. A tu zawsze masz lektora lub

Akurat teraz używam Plusa. Niestety w miejscu gdzie mieszkam sieć jest
mocno obciążona, szczególnie w nocy, tak że o oglądaniu filmów można
zapomnieć. Zresztą w sieci z której korzystałem wcześniej - Play
sytuacja jest jeszcze gorsza. Ale podobno ma tu być założona Neostrada..
Wtedy skorzystam z tego serwisu.

Wybaczcie
Mówiłem że byli nienormalni.
Uroki tej religii mnie powalają.