Farba chlokauczukowa na ogrodzenie - którą wybrać ?

1. Data: 2004-08-12 10:48:25

Temat: Farba chlokauczukowa na ogrodzenie - którą wybrać ?
Od: "IKS" <i...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Chce pomalować słupki ogrodzeniowe, po przeczytaniu wielu informacji na
grupach dyskusyjnych doszełem do wniosku że będzie to chlorokauczuk -
pytanie tylko kóry produkt wybrać ? Słupki beda z hurtowni stali tak
więc pozostaje odtłuścić, pomalować UNIKOR-em a dalej jakimś
chlorokoauczukiem.

Patrzyłem np. na stronę Polifarbu Dębica
(http://www.polifarbd.com.pl/typy.php?typ=40) ... a tam są 3 rodzaje
farb chlokauczukowych :-) A może inny producent ?

Prosze pomóżcie wybrać producenta i typ. A... chciałbym żeby kolejne
malowanie było najwcześniej za jakieś 8-10 lat :-)

Pozdrawiam
Irek

2. Data: 2004-08-12 11:00:15

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

IKS wrote:
> [...]

> Prosze pomóżcie wybrać producenta i typ. A... chciałbym żeby kolejne
> malowanie było najwcześniej za jakieś 8-10 lat :-)

Liczysz potem na dzieci lub wnuki ? hi hi hi

--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

3. Data: 2004-08-12 11:48:30

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cffhtp$gaa$2@nemesis.news.tpi.pl IKS
<i...@d...com.pl> napisał(a):

> Chce pomalować słupki ogrodzeniowe
> Prosze pomóżcie wybrać producenta i typ. A... chciałbym żeby kolejne
> malowanie było najwcześniej za jakieś 8-10 lat :-)

Hejka. Nie ogladasz telewizji? ;-) Tylko Hammerait.
Pozdrawiam reklamowo Ja...cki

4. Data: 2004-08-12 20:02:17

Od: "silvia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "IKS" <i...@d...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Prosze pomóżcie wybrać producenta i typ. A... chciałbym żeby kolejne
> malowanie było najwcześniej za jakieś 8-10 lat :-)

Witaj
Rok temu tez miałam taki problem. Miałam do pomalowania 30 metalowych
przęseł plus brama i furtka. Jako zielona osoba w dziedzinie farb zapytałam
się w sklepie co kupić doradzono mi farbe firmy DEKORAL (bo tańsza od
HAMARITE) dwa w jednym tz. była to farba podkładowa i na rdzę więc malowałam
tylko raz. Rozcieńczałam ale nie za wiele. Ogrodzenie przetrwało zimę i
wygląda nieźle, jak narazie nigdzie farba nie odpryskuje, kolor dobrze się
trzyma (zobaczymy za parę lat). Doswiadczenie nauczyło mnie że powierzchnie
muszą być bardzo dobrze wyczyszczone. Jestem zadowolona ze swojej pracy,
może niezbyt profesjonalnie za to własnoręcznie a jaka przyjemnośc z pracy.

Pozdraiwam

Sylwia Szewczyk
silvia

5. Data: 2004-08-14 15:56:42

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chlorokoauczukiem.

A... chciałbym żeby kolejne
> malowanie było najwcześniej za jakieś 8-10 lat :-)

Zdecydowałbym się na:
FARBA CHLOROKAUCZUKOWA CHEMOODPORNA DO GRUNTOWANIA a następnie: EMALIA
CHLOROKAUCZUKOWA CHEMOODPORNA

Pozdrawiam
skryba

6. Data: 2004-08-18 20:10:04

Od: Jakublad <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli chodzi o producenta chlorokauczuków, proponuję Nobiles i to w
naszych sklepach - www.arsen.pl.

Gdybyś jednak decydował się na coś jednoskładnikowego, niech to nie
będzie Hammerite. Jeśli już to Corrostop z Dyrupa.

Pozdrawiam.

--
Wysłano z portalu budowlanego Dom.Idealny.pl
Archiwum grupy --- pl.misc.budowanie ---

fiołki?
aronia
Kwiaty na balkon na teraz?
Lublin Mistrzostwo Swiata Ostrzenie noza kosiarki
zimowit jesienny - kiedy do ziemi?