Farba do metalu, efekt młotkowy na podłogę?

1. Data: 2014-08-12 20:45:33

Temat: Farba do metalu, efekt młotkowy na podłogę?
Od: Konspirator <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Panowie, jest sobie stara podłoga, jakąś olejną na brązowo była (dawno
temu) malowana. Chodzi o jakieś tanie rozwiązanie. Dywan jest i będzie,
ale nie zakrywa całej podłogi. A że mnie się zdarza mieć dziwne pomysły,
to kupiłem w promocji dwie puszki "Stalochronu" Pillak. Czerwony
młotkowy. Można? Nie będzie truć? Pomieszczenie w miarę dobrze wentylowane.

--
?(??_?)? ? ???

2. Data: 2014-08-13 07:54:58

Temat: Re: Farba do metalu, efekt młotkowy na podłogę?
Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Konspirator wrote:
> [...]
> dziwne pomysły, to kupiłem w promocji dwie puszki "Stalochronu"
> Pillak. Czerwony młotkowy. Można? Nie będzie truć? Pomieszczenie w

można ale nie wierzę że to się będzie trzymało starej olejnej

jeffrey

3. Data: 2014-08-13 10:19:23

Od: Konspirator <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-08-13 07:54, Jeffrey pisze:
> można ale nie wierzę że to się będzie trzymało starej olejnej

Oczywiście będzie przejechana ściernym i odtłuszczona. Ew. próg i tam
gdzie jest wytarta od chodzenia zostanie ściągnięta. Grunt, żeby nie
śmierdziała przez pół roku. To i tak jest "salon" i w sumie nikt tam nie
będzie regularnie sypiał. Chyba ja i tylko weekendy.

--
?(??_?)? ? ???

4. Data: 2014-08-13 16:28:26

Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Konspirator wrote:

> [...]
> śmierdziała przez pół roku. To i tak jest "salon" i w sumie nikt tam
> nie będzie regularnie sypiał. Chyba ja i tylko weekendy.

młotkowe szybko wietrzeją
ale jak chcesz mieć prawdziwy efekt młotkowy to chyba pistoletem
trzeba malować, z pędzla jest taki sobie

jeffrey

ps doczytałem że to chlorokauczuk - będzie ok

5. Data: 2014-08-13 16:41:26

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 13 sierpnia 2014 16:28:26 UTC+2 użytkownik Jeffrey napisał:

> [...]
>
> trzeba malować, z pędzla jest taki sobie
>

> jeffrey
>

> ps doczytałem że to chlorokauczuk - będzie ok

chlorokauczuk na podłogę nie będzie ok. Za miękki. Chlorokauczuk to tam gdzie
agresywna atmosfera.

6. Data: 2014-08-13 17:03:52

Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:

> chlorokauczuk na podłogę nie będzie ok. Za miękki. Chlorokauczuk to
> tam gdzie agresywna atmosfera.

i co proponujesz? poliuretan na olejną? popęka i odpadnie,
chlorokauczuk jest elastyczny to się podda, co z tego że jest do
agresywnej atmosfery - w zwykłej też wytrzyma

jeffrey

7. Data: 2014-08-13 17:57:43

Od: Konspirator <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-08-13 17:03, Jeffrey pisze:
> i co proponujesz? poliuretan na olejną? popęka i odpadnie, chlorokauczuk
> jest elastyczny to się podda, co z tego że jest do agresywnej atmosfery
> - w zwykłej też wytrzyma

Dzięki za odpowiedzi. Pistolet i duży kompresor co prawda są, ale bratu
chyba nie będzie się chciało z tym bawić, a kupiłem do niej piankowy
wałeczek. Brat już pociapkał pędzlem w jednym miejscu na próbę i wygląda
dość przyzwoicie.

--
?(??_?)? ? ???

8. Data: 2014-08-13 23:36:54

Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Konspirator wrote:

> [...]
> bratu chyba nie będzie się chciało z tym bawić, a kupiłem do niej
> piankowy wałeczek. Brat już pociapkał pędzlem w jednym miejscu na

w domu nie odważyłbym się malować natryskiem - uwalą się ściany
żeby cię trochę ostudzić :) to musisz wiedzieć że chlorokauczuk jest
dosyć miękki i jest mało odporny na ścieranie czyli ostrożnie z
piaskiem i nie szurać

jeffrey

9. Data: 2014-08-14 07:06:39

Od: Konspirator <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-08-13 23:36, Jeffrey pisze:
> w domu nie odważyłbym się malować natryskiem - uwalą się ściany

Tak, wiem - należałoby wszystko pooklejać foliami, więc w ruch pójdzie
pędzel i wałek.

> żeby cię trochę ostudzić :) to musisz wiedzieć że chlorokauczuk jest
> dosyć miękki i jest mało odporny na ścieranie czyli ostrożnie z piaskiem
> i nie szurać

Tak, oczywiście, choć słyszałem, że te "młotkowe" mają większą odporność
od zwykłych. Pracują z podłożem itd. Ale oczywiście będzie dywan, więc
chyba grunt, żeby dać dwie warstwy na próg i fragment do dywanu, a pod
meblami musi wystarczyć jedna, bo mam tylko dwie puszki. Akurat były w
fajnej promocji, bo nieco przeterminowane, ale brat mówił, że o ile
(np.) przemarznięta emulsyjna może być do wyrzucenia, to taki
chlorokauczuk powinien być w porządku.

--
?(??_?)? ? ???

10. Data: 2014-08-14 07:09:06

Od: Konspirator <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-08-13 23:36, Jeffrey pisze:
> żeby cię trochę ostudzić :) to musisz wiedzieć że chlorokauczuk jest
> dosyć miękki i jest mało odporny na ścieranie czyli ostrożnie z piaskiem
> i nie szurać

No i chodzi o koszt. Te dwie puszki kupiłem za 35 zł, a chcąc kupić
jakąś wykładzinę, to by trzeba dodać 0 i zmienić pierwszą cyfrę, bo
pokój ma 20 m^2.

--

Jaki sekator kupic ???
Malowanie stołu
Wiertarka udarowa 1050W w Biedro vs. Power Force 1100W w Tesco
Cheap Gucci T-shirt A&F T-shirts Armani T-shirt LV T-shirt D&G T-shirt Lacoste T-shirt POLO T-shirt Burberry T-shirt CK T-shirt G-Star T-shirt Prada T-shirts www.TopWholesaler168.com
Dziura w scianie w piwnicy - czym zatkac ?