Farba do ścian wewn. odporna na żółknięcie

1. Data: 2003-04-30 19:45:18

Temat: Farba do ścian wewn. odporna na żółknięcie
Od: "Krzysztof J." <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaka farba biała do ścian wewnętrznych jest najbardziej odporna na
żółknięcie od wysokiej temperatury i promieniowania UV. Chodzi mi o farbę,
którą mógłbym pomalować kuchnię i pokój, w którym jest kominek. Pierwszy raz
pomalowałem Decoralem-Acrylitem i po pól roku mieszkania ściany w kuchni mam
zżółknięte (mimo dobrze działającej wentylacji i okapu), a w pokoju z
kominkiem, szczególnie w rogach i kątach oraz na suficie przy kominku ściany
są "zciemniałe".
Krzysztof J.

1. Data: 2003-04-30 21:08:10

Temat: Re: Farba do ścian wewn. odporna na żółknięcie
Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 30 Apr 2003 21:45:18 +0200 I had a dream that Krzysztof J.
<k...@w...pl> wrote:
> [...]
>kominkiem, szczególnie w rogach i kątach oraz na suficie przy kominku ściany

A nie jest to kurz osadzony tam przez cyrkulację powietrza?

1. Data: 2003-05-02 07:02:32

Od: "Krzysztof J." <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nie jest to kurz osadzony tam przez cyrkulację powietrza?

Kurz jest to na pewno w pokoju z komikiem. Ale jak uniknąć takiego osadzania
sie kurzu na suficie w pokoju z komikiem ? Natomiast w kuchni ściany są
lekko zżółknięte. Widać tą różnicę: pod kalendarzem zawieszonym na ścianie
jest biało, a obok lekko żółto.
Krzysztof J.

1. Data: 2003-05-02 16:05:19

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 2 May 2003 09:02:32 +0200 I had a dream that Krzysztof J. <k...@w...pl>
wrote:
>Kurz jest to na pewno w pokoju z komikiem. Ale jak uniknąć takiego osadzania
>sie kurzu na suficie w pokoju z komikiem?

Nie palić w kominku, często czyścić ściany. Cyrkulacja powietrza to czysta
fizyka, wiele na to nie poradzisz.

>Natomiast w kuchni ściany są
>lekko zżółknięte. Widać tą różnicę: pod kalendarzem zawieszonym na ścianie
>jest biało, a obok lekko żółto.

Może kiepska farba?

lodowka - zamarzanie kropel wody
Odbiór mieszkania a zgoda gminy na użytkowanie
Sufity podwieszane
Lodówka - nieprzyjemny zapach POMOCY
Malowanie ścian - problem