Farbowanie wlosow

1. Data: 2002-12-30 11:23:45

Temat: Farbowanie wlosow
Od: "J.K" <E...@W...PL> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!
Chodzi ot oz e chcialabym sie na blond przefarbowac( jeszcze takich nie
mialam).I tutaj moje pytanka? kiedys farbowalam wlosy jakie pol roku temu
ostatnio na jakis miedziany.Tearz chcialabym na blond, czy wlosy mis ie
zafarbuja, czy nie beda zolte?
mam dlugie wlosy do polowy plecow, troche ryzyka.
Jak to jest? mzoe ktos zna odpowiedz?
Bea

1. Data: 2002-12-30 11:31:29

Temat: Re: Farbowanie wlosow
Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" J.K " wrote:

> [...]
> wlosy mis ie zafarbuja, czy nie beda zolte?
> mam dlugie wlosy do polowy plecow, troche ryzyka.

Njpierw dekoloryzacja, bo czerwienie to najwredniejsze barwniki,
Własciwie na twoim miejscu to bym sie udała do fryzjera, bo ekt domowy moze
byc bardzo nieprzewidywalny.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2002-12-30 12:08:24

Od: <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J.K" <E...@W...PL> napisał w wiadomości
> [...]
> Bea
>
> Radze uwazac. Ja kiedys farbowalam na ciemny kasztan i chcialam wrocic do
swojego koloru ( ciemny blond). Udalam sie do fryzjera (Tobie tez radze, nie
rob tego sama, bo sie mozesz niemile zaskoczyc) i doradzono mi balejaz
(sorry , jesli zle napisalam), gdyz dekoloryzacja bardzo oslabia wlosy.
Zatem kilka razy pasemka i potem odpowiednia farba blond i bylo ok. Tez
mialam wtedy dlugie wlosy.
cari

1. Data: 2002-12-30 14:18:52

Od: "Fiona" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aupcvb$9jd$...@n...tpi.pl...
> Zatem kilka razy pasemka i potem odpowiednia farba blond i bylo ok.

Popieram, duzo pasemek, kup sobie cos do nich co rozjasnia 4-5, lub
6-8 tonow.(Dobrze robi pasemka Joanna, wiem ze jako farba jest kiepska
ale do pasemek ok) Potem jakas farbe mocno rozjasniajaca.(to jak bys
chciala robic sama w domu)
Pozdrawiam Fiona

1. Data: 2002-12-31 19:49:42

Od: "Tomasz `Hypnos`" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zafarbuja, czy nie beda zolte?
> mam dlugie wlosy do polowy plecow, troche ryzyka.

ja Ci napisze jak to bylo u mnie: w sierpniu polozylam na wlosy sama sredni
braz po jakims czasie polozylam jasny kasztan opalizujacy i na to dwie farby
bardzo jasnego blondu oraz maseczke Nateii nr 100(pisalo:
Superrozjasniajaca; nie potrzeba dekoloryzacji) i efekt byl taki, ze nic
wlasciwie sie nie zmienilo bo te wlosy, ktore nie dotykaly skory glowy byly
ciagle takie same ; nic na nie nie dzialalo;
wygladalam jak owczarek niemiecki podpalany tyle ze odwrotnie bo na czczobku
glowy byly bardzo jasne a reszta prawie czarna

zdecydowalam sie, ze pojde do fryzjera i niech mi poradzi i jak mnie
zobaczyla fryzjerka to rece zalamala, ze cos takiego moze wyjsc na glowie, w
salonie spedzilam 4 godziny ale oplacalo sie mam zrobione pasemka bardzo
gesto tak, ze prawie nie widac tego ciemnego brazu; fajnie, modnie przyciete
i czuje sie extra a z fryzura zdalam sie na fryzjera calkowicie

jak wychodzilam to szefowa salonu dala mi swoja wizytowke i powiedziala, ze
jezeli bede chciala cos robic z wlosami to mam najpierw przyjsc i sie
zapytac czy to da tak rade bo za porade nic nie bierze

teraz zrobie kilka razy balejaz na glowie a potem dopiero jakis kolor taka
byla rada fryzjera

ale sama osobiscie radze Ci idz lepiej do fryzjera bo ten wie co zrobic aby
bylo dobrze i co wazne przy domowej dekoloryzacji mozna bardzo szybko
stracic wlosy bo mozna je spalic a i cenowo sie nie kalkuluje bo kupno
samego dekolorantu to wydatek okolo 40-43 zl i farba do tego, a u fryzjera
strzyzenie i takie tam zawsze lepiej oddac sie w fachowe rece

przekonalam sie i raczej nie bede juz nigdy sama w domu farbowac szkoda
wlosow

Pozdrawiam i zycze Szczesliwego Nowego Roku oraz trafnego wyboru odnosnie
wolsow

JustysiaW

FAQ dieta
NAJ