Farby L'oreal Majirel w Krakowie

1. Data: 2006-01-13 09:44:42

Temat: Farby L'oreal Majirel w Krakowie
Od: Joanne <j...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy któraś z urodowych krakowianek wie gdzie można kupić farby do włosów
L'oreal Majirel (np. jakiś sklep z artykułami dla fryzjerów...?) i czy w
ogóle można tą farbę kupić w pojedynczym opakowaniu, ewentualnie jaka jest
też przybliżona cena?

Aśka

1. Data: 2006-01-13 11:01:27

Temat: Re: Farby L'oreal Majirel w Krakowie
Od: "kroofka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanne" <j...@a...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ogóle można tą farbę kupić w pojedynczym opakowaniu, ewentualnie jaka jest

Ja mam takie samo pytanie, tylko o odżywkę koloryzującą Goldwell Tolerance
(tak się chyba nazywało). Nie chciałam zakładać drugiego wątku. Pozdrawiam i
czekam na info
K.

IWOSTIN nowe leki apteczne
Trussardi "Python" dla kobiet - gdzie?
Deep Woods ORIFLAME!!!!
Prosze o pomoc w znalezieniu szminki
Oklapniete wlosy na drugi dzien jak ratowac?