IWOSTIN nowe leki apteczne

1. Data: 2006-01-13 09:14:38

Temat: IWOSTIN nowe leki apteczne
Od: " mineralna" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Zauwazyłam ostatnio w aptece polską serię kosmetyków Iwostin opartą na wodzie
termalnej. Mam trzydziestoletnią ;) cerę z tendencją do wyprysków (czyli
raczej tłustą) i szukam dobrego kremu na dzień, który nawilża i odzywia, ale
nie natłuszcza. No i żeby nadawał sie pod makijaż.
Dostałam nawet jedną próbke, ale na podstawie jednorazowgo uzycia trudno coś
ocenic. Czy macie jakieś doświadczenia z tymi kosmetykami? Jakie jest Wasze
zdanie.

1. Data: 2006-01-13 09:40:42

Temat: Re: IWOSTIN nowe leki apteczne
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

mineralna napisał(a):

> Dostałam nawet jedną próbke, ale na podstawie jednorazowgo uzycia trudno coś
> ocenic. Czy macie jakieś doświadczenia z tymi kosmetykami? Jakie jest Wasze
> zdanie.

Ja uzywam kremów Iwostin i jestem bardzo zadowolona. Mam suchą i
wrażliwą cerę, więc używam zupełnie innych kremów niż te, które Ty byś
ewentualnie wybierała. Do cery trądizkowej i tłustej mają specjalną
serię Purritin. Moim zdaniem możesz śmiało spróbować, bo te kosmetyki
raczej nie uczulają (mnie nie uczyliły, a naprawdę wiele kosmetyków mnie
uczula), są nieperfumowane, i poza tym są stosunkowo niedrogie, więc
nawet jak Ci specjalnie nie podpasują, to niewielka strata :-).

Pozdrawiam
Ewa

1. Data: 2006-01-13 09:57:49

Temat: Re: IWOSTIN nowe kosmetyki apteczne
Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

przyjemne, szczególnie nawilżacze i krem na noc z wit.a+c. nie takie nowe-
myślę, ze będą miały ze 2 lata.

1. Data: 2006-01-13 09:58:26

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy macie jakieś doświadczenia z tymi kosmetykami? Jakie jest Wasze
> zdanie.

bardzo lubie te kosmetyki ,sa apteczne wiec raczej nie uczulaja,cena
sympatyczna a skutecznosc wieksza niz vichy .
polecam tez dermedic.

p.

1. Data: 2006-01-13 10:10:54

Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea <e...@p...fm> napisał(a):

> [...]
> uczula), są nieperfumowane, i poza tym są stosunkowo niedrogie, więc
> nawet jak Ci specjalnie nie podpasują, to niewielka strata :-).

Hej, a czego używalaś właśnie do Twojej cery?
BTW, będąc wczoraj w Sephorze zapisałam się na makijaż i dobór kremików, pani
zerknąwszy orzekła, że mam cerę odwodnioną i czas dobrać coś na podratowanie.
We wtorek zrelacjonuję wizytę ;-)

Zdrówki
Hania

1. Data: 2006-01-13 10:15:26

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania napisał(a):

> BTW, będąc wczoraj w Sephorze zapisałam się na makijaż i dobór kremików, pani
> zerknąwszy orzekła, że mam cerę odwodnioną i czas dobrać coś na podratowanie.
> We wtorek zrelacjonuję wizytę ;-)

Czy to badanie jest wiarygone, czy takie jak jakis czas temu robila
Nivea przy okazji wprowadzenia nowych kremow nawilzajacych? Rzecz dziala
sie w centrum handlowym, pani badajaca przykladala do twarzy jakies
ustrojstwo i mowila jaki jest stan cery. Przy mnie ,,zbadala'' kilka czy
kilkanascie osob i jakos zadna nie miala wystarczajaco nawilzonej cery,
by nie dalo sie jej podratowac ktoryms z reklamowanych kremow ;)

th

1. Data: 2006-01-13 10:21:32

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Fri, 13 Jan 2006 11:15:26 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <g...@w...pl> i powiedziała:

> Przy mnie ,,zbadala'' kilka czy
> kilkanascie osob i jakos zadna nie miala wystarczajaco nawilzonej cery,
> by nie dalo sie jej podratowac ktoryms z reklamowanych kremow ;)

Wątpię. Mnie pani "zbadała" i zdiagnozowała, że mam świetnie nawilżoną
cerę powierzchniowo, ale za mało nawilżam "wewnętrznie" (piję wody). Co
jest dokładnie trzecim rodzajem prawdy w obu przypadkach ;-)

Zuzanka

*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

1. Data: 2006-01-13 10:34:26

Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> napisał(a):

> Wątpię. Mnie pani "zbadała" i zdiagnozowała, że mam świetnie nawilżoną
> cerę powierzchniowo, ale za mało nawilżam "wewnętrznie" (piję wody). Co
> jest dokładnie trzecim rodzajem prawdy w obu przypadkach ;-)

hmm, nie sadze, zeby to nawet bylo badanie. Licze raczej na dobranie kremow
przez kobite siedzaca w tym 8 godzin na dobe, przeszkoloną.
Sama dobieram przypadkowo i zapominam się smarować. Mam typową mieszaną T, na
dodatek trochę naczynkową, dorywam się też niestety do wągrów lapami co
wygląda next day średniawo ;-/

Zdrówki
Hania

1. Data: 2006-01-13 10:36:25

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania napisał(a):

> [...]
> dodatek trochę naczynkową, dorywam się też niestety do wągrów lapami co

Jak znajdziesz cos skutecznego, to sie pochwal. Z checia skorzystam.

th

1. Data: 2006-01-13 11:02:16

Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Theli <g...@w...pl> napisał(a):

> Jak znajdziesz cos skutecznego, to sie pochwal. Z checia skorzystam.

sjur, tylko uprzedzam - nie wezme kremu super-hiper gajzer-pompka za 2
stowy ;-)

zdrowki
hania

Trussardi "Python" dla kobiet - gdzie?
Deep Woods ORIFLAME!!!!
Prosze o pomoc w znalezieniu szminki
Oklapniete wlosy na drugi dzien jak ratowac?
Sally Hansen w Galerii Centrum