[Farby] jakie??

1. Data: 2008-08-25 18:02:44

Temat: [Farby] jakie??
Od: "Funaki" <c...@o...pl.CIACH> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Muszę przemalować mój nowy nabytek :)
Pomalować muszę ściany i sufit, najlepiej farbami odpornymi na zmywanie.
Jakich farb (marka, rodzaj) najlepiej użyć i dlaczego ta a nie inna?
Dobrze by było, gdyby nie były zbyt drogie.
Poradźcie coś, jestem nieco zielony i tyle spraw teraz na głowie ;-)

Artur

2. Data: 2008-08-25 19:28:34

Temat: Re: [Farby] jakie??
Od: Karolina Kostrzewa <carollas@plumk_interia._pl> szukaj wiadomości tego autora

co tanie to drogie.
Zatem lepiej potargowac sie w sklepach sprzedajacych farby i kupic
beckersa lub tikurille. Nie wierz reklamom duluxa - nastapila obnizka
jakosci po tym jak zaczeto produkowac w PL.
cena=jakosc

Pozdrawiam
KK

3. Data: 2008-08-25 19:38:25

Od: "Funaki" <c...@o...pl.CIACH> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina Kostrzewa" <carollas@plumk_interia._pl> napisał w
wiadomości

> [...]
> beckersa lub tikurille. Nie wierz reklamom duluxa - nastapila obnizka
> jakosci po tym jak zaczeto produkowac w PL.

A co koleżanka sądzi o np. Śnieżce, albo Fluger?

Artur

4. Data: 2008-08-25 20:20:55

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Śnieżka odpada. Ostatnio miałem przygodę z farbami Dulux Once i Kolory
świata oraz z Śnieżka, Jedynką i Kabe Milamat. Powiem tyle, że pokój 4x5m
pomalowałem 5 litrami Dulux Kolory Świata i jest ok albo nawet lepiej, niż
ok. Kabe Milamat dobrze sprawdza się na plamach. Snieżka - porazka
Jacek

5. Data: 2008-08-25 20:28:47

Od: "Funaki" <c...@o...pl.CIACH> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> pomalowałem 5 litrami Dulux Kolory Świata i jest ok albo nawet lepiej, niż
> ok. Kabe Milamat dobrze sprawdza się na plamach. Snieżka - porazka

Właśnie ktoś mi polecił Dekorala, ponoć lepszy od Duluxa. Prawda to?

Artur

6. Data: 2008-08-25 21:47:22

Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Funaki pisze:

> Właśnie ktoś mi polecił Dekorala, ponoć lepszy od Duluxa. Prawda to?

Tańszy i nie mydlą malowaniem jednokrotnym.
Ja u siebie mam wszystko dekorala.
I wszystko BDB.
Bardzo dobrze sie maluje wałkiem a farba dobrze sie miesza i
niespecjalnie kapie za to potwornie szybko schnie.

7. Data: 2008-08-26 05:22:23

Od: "xxx" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Osadnik" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> I wszystko BDB.
> Bardzo dobrze sie maluje wałkiem a farba dobrze sie miesza i niespecjalnie

Kabe - Perfekta
bardzo dobra farba.

8. Data: 2008-08-26 15:48:50

Od: Karolina Kostrzewa <carollas@plumk_interia._pl> szukaj wiadomości tego autora

Funaki pisze:

> Właśnie ktoś mi polecił Dekorala, ponoć lepszy od Duluxa. Prawda to?

ja malowalam pierwszy raz dekoralem- bardzo miekka farba, szybko sie kruszy.
Teraz mam jeden pokoj beckersem - duza zmiana jakosci, rowny satynowy
efekt. Niestety przedpokoj mam dekoralem i widac duza roznice, na
niekorzysc dekorala.
co do flugger - osobiscie nie mialam doczynienia, ale opinie slyszalam
pozytywne.

KK

9. Data: 2008-08-26 20:16:53

Od: Forr <f...@i...pomin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Funaki pisze:
> [...]
> Dobrze by było, gdyby nie były zbyt drogie.
> Poradźcie coś, jestem nieco zielony i tyle spraw teraz na głowie ;-)

osobiscie polecam lateksowe: Kabe Perfecta, Sto lub Benjamin Moore
polmat (ale ta nie bedzie tania)

10. Data: 2008-08-27 05:55:34

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 Aug 2008 20:02:44 +0200, Funaki napisał(a):
> [...]
> Jakich farb (marka, rodzaj) najlepiej użyć i dlaczego ta a nie inna?
> Dobrze by było, gdyby nie były zbyt drogie.

U siebie w domu od lat z sukcesami stosuję farby Dekoralu. W kilku
pomieszczeniach był użyty dulux, przy czym w jednym z nich (malowanym
ze 3 lata temu) zaczęła już odpadać farba... Niekoniecznie bym to zwalał
na duluxa - ale jakimś cudem w żadnym pomieszczeniu malowanym dekoralem
problemów nie było ;)

Ze "śnieżką" miałem też niemiłe doświadczenia (słabo kryła i niemiłosiernie
chlapała), ale to było 5 lat temu a od tego czasu bardzo wiele mogło się
zmienić.

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004

brama - jakie siłowniki
Termostat lodówki
rowerek treningowy
Re: singletreff rostock in Winsen single treff online fremdgehen tu www fremdgehen com odins kontaktanzeigen erotische kontaktanzeigen schwul kontaktanzeigen braunschweig * fremdgehen radio fremdgehen