Farmacja, a Biotechnologia...

1. Data: 2004-02-25 21:08:05

Temat: Farmacja, a Biotechnologia...
Od: "DNA" <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oba te kierunki cieszą się obecnie dużym powodzeniam. Sama rok temu zdawałam
tu i tu. Moim marzeniem była Farmacja, lecz dostałam się na Biotechnologię.
Zastanwiam się, czy w tym roku nie próbować jeszcze raz. Mam jednak
wątpliwości, ponieważ biotechnologia jest zarówno intensywnie rozwijającą się
nauką, jak też zupełnie nową dziedziną, nie bardzo rozpowszechnioną w naszym
kraju. Proszę o poradę, chodzi mi o to po krórym z tych kierunków łatwiej
będzie za kilka lat o pracę? Będę wdzięczna za odpowiedzi.

2. Data: 2004-02-26 23:59:09

Temat: Re: Farmacja, a Biotechnologia...
Od: "Ewa" <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Ja jestem na farmacji. Ale marzy mi sie żeby zostac na uczelni i pracować
naukowo.
Sama praca - jasne, że po farmacji będzie łatwiej: w końcu można w aptece, czy
jako przedstawiciel medyczny pracować.
Ale tak na prawdę liczy sie chyba to, co chcesz później robić.

3. Data: 2004-02-28 19:56:55

Od: "strychnos" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem farmaceutą,
ale proponuję ci biotechnologię, gdyż jest to bardzo specjalistyczny
kierunek badawczo-rozwojowy przemysłu (w Europie zach.).
Będąc po farmacji nie masz tak specjalistycznej wiedzy, gdyż jest tam zbyt
wiele godzin zbędnych przedmiotów, a na potrzebne do pracy w zawodzie
brakuje czasu - na wykłady, ćwiczenia i seminaria!!! Po farmacji wie się nic
o wszystkim - taka prawda - a mam bdb na dyplomie...

KF

4. Data: 2004-03-04 02:23:38

Od: "Adam Gieszczyk" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a taki kierunek: inżynieria procesów biotechnologicznych?? wie ktoś coś o
tym?

5. Data: 2004-03-25 15:01:29

Od: "biochemik" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mozesz polaczyc oba kierunki !!!
na Politechnice Gdanskiej istnieje kierunek biotechnologia
na 6 semestrze wybiera sie specjalnosc, jedna z nich jest
biotechnologia lekow, pozdr.
http://www.pg.gda.pl/chem/

6. Data: 2004-03-26 17:18:12

Od: "luksi" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem, gdzie studiujesz? Na jestem na biotechnologii na UAM. Kilka osób z
roku jednocześnie studiuje farmację i biotech, jedna osoba jest na medycynie.
Nie mają lekko, ale fantastycznie dają sobie radę. Jeżeli nadal "kusi" cię
farmacja, to zdawaj. Powodzenia :-)
A o to, czy będzie po biotech. praca - nie wiadomo, ale myślę, że jeżeli nie
w Polsce, to w innych krajach na pewno coś się znajdzie.

[spam] Poszukujemy współpracowników
FosforanWapnia
Wit B2 a biłe plamy na paznokciach
Plaster?