L-tyrozyna

1. Data: 2004-02-26 08:55:01

Temat: L-tyrozyna
Od: "Grzegorz" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !!!

Słyszałem , że L-tyrozyna może poprawić samopoczucie i procesy uczenia się .
Czy to jest prawda ?
Jeżeli tak to czy przyjmowanue L-tyrozyny jest bezpieczne ( toksyczność ,
uzależnienie )?
Czy w aptekach można dostać wyselekcjonowaną L-tyrozyne ( nazwa preparatu ,
dawki , ceny )

Pozadrawiam
Grzegorz

2. Data: 2004-02-26 13:53:41

Temat: Re: L-tyrozyna
Od: "Wojtek G. ((Wojtex)" <w...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz <g...@a...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7...@n...onet.pl...
> [...]
> uzależnienie )?
> Czy w aptekach można dostać wyselekcjonowaną L-tyrozyne ( nazwa preparatu

Witam
Szczerze mówiąc nie slyszalem nic na temat wyżej wymienionych działań
L-tyrozyny. Jest to normalny aminokwas białkowy, występujący w większości
pokarmów -oczywiście tych zawierających białko. Podaj proszę gdzie slyszałeś
o jego dobroczynnych własnościach to się zastanowimy.
Pozdrawiam

Wojtex

Farmacja, a Biotechnologia...
[spam] Poszukujemy współpracowników