refundacje

1. Data: 2004-02-26 14:10:41

Temat: refundacje
Od: n...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

Słyszałem ze w zwiazku z fantastyczna sytuacja finansowa panstwa zagrozone
sa terminowe refundacje za leki.
ktos cos slyszal ?
pozdr

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.sci.farmacja

2. Data: 2004-02-26 20:33:15

Temat: Odp: refundacje
Od: "ram" <m...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:001d01c3fc72$55b54440$6b01c90a@jd...
> Słyszałem ze w zwiazku z fantastyczna sytuacja finansowa panstwa zagrozone
> sa terminowe refundacje za leki.
> ktos cos slyszal ?
> pozdr

Fundusz POWINIEN miec oddzielna kasę,
ale niestety od pół roku zdarzają się opóźnienia, niekiedy regularnie -
lubelskie,
niekiedy sporadycznie od 2004 roku - małopolskie,
Naliczenie odsetek podobno powoduje natychmaistowe wyslanie kontroli do
apteki.
r.

3. Data: 2004-02-27 00:08:39

Temat: Re: refundacje
Od: "Jola" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ram" <m...@m...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> niekiedy sporadycznie od 2004 roku - małopolskie,
> Naliczenie odsetek podobno powoduje natychmaistowe wyslanie kontroli do

Tak, tylko że do tej która odsetek nie nalicza, bo wyraźnie ma coś na
sumieniu ;P

pzdr

ps
jesteś z NFZ, że powterzasz takie ploty?

4. Data: 2004-02-27 10:08:50

Od: "ram" <m...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

,

> [...]
>
> pzdr
>
> ps
> jesteś z NFZ, że powterzasz takie ploty?

Kobieto, nie zajmuje sie plotami,
nie ma ( powtarzam NIE MA ) aptekiw ktorej nie mozna znalesc
nieprawidlowosci.
Zabrano mi refndacje bo lekarz nie mial ( NIE MIAL ) telefonu w gabinecie,
albo inny wpisal miasto skrotem - ns zamiast Nowy Sacz ,
a inny lekarz podpisal sie na recepcie zawijasem.
Recepty do wgladu ,
odwolac sie moge do Pana Boga.
r.

5. Data: 2004-02-27 11:21:19

Od: "apzw" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ram" <m...@m...com.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik <n...@p...fm> w pozdr
>
> Fundusz POWINIEN miec oddzielna kasę,

Poprawka, wydzielone fundusze na refundacje leków miały kasy chorych. Od
1-go stycznia nie ma specjalnie wydzielonych funduszy na refundacje leków.

--
Wojciech "IRenka" Olender
mailto:a...@p...pl

6. Data: 2004-02-27 14:19:46

Od: "Jola" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ,

> Kobieto, nie zajmuje sie plotami,
> nie ma ( powtarzam NIE MA ) aptekiw ktorej nie mozna znalesc
> nieprawidlowosci.

Tak jak i w kazdym innym przedsiebiorstwie...

> [...]
> albo inny wpisal miasto skrotem - ns zamiast Nowy Sacz ,
> a inny lekarz podpisal sie na recepcie zawijasem.

To jest własnie kara boska za to, że się o karne odsetki nie upominasz które
Ci się należą :P

L-tyrozyna
Farmacja, a Biotechnologia...
[spam] Poszukujemy współpracowników