Plaster?

1. Data: 2004-02-20 20:52:13

Temat: Plaster?
Od: "Profil1" <e...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno można kupić w niektorych aptekach opatrunek na skaleczenia, który
przypomina gumę? jakby" drugą skórę"?
Nie jest to żaden płyn, tylko jakby plaster.Nie znam nazwy. czy ktoś może mi
podpowiedzieć? Pozdrawiam. Ewa

2. Data: 2004-02-20 22:28:41

Temat: Re: Plaster?
Od: "Wojtek G. \(Wojtex\)" <w...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Profil1" <e...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przypomina gumę? jakby" drugą skórę"?
> Nie jest to żaden płyn, tylko jakby plaster.Nie znam nazwy. czy ktoś może
Witam
Najpewniej chodzi o opatrunek hydrokoloidowy typu Granuflex czy temu
podobny.
Generalnie są na recepte, ale może sie ktoś zlituje..

Pozdrawim
Wojtex

3. Data: 2004-02-21 13:22:59

Od: "strychnos" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A moze Rp. Przewl./ulc. ?

KF

4. Data: 2004-02-21 18:57:27

Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: c161m3$bvf$...@n...onet.pl ,
której nadawcą było Wojtek G. (Wojtex) <w...@m...pl> zostało
napisane:

> Najpewniej chodzi o opatrunek hydrokoloidowy typu Granuflex czy temu
> podobny.
> Generalnie są na recepte, ale może sie ktoś zlituje..

eeee, na recepte?? mozna od reki kupic, a na recepte jest odrobine taniej
tylko...

--
milego dnia
adam, gg# 402495

5. Data: 2004-02-21 19:06:17

Od: "Wojtek G. \(Wojtex\)" <w...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "strychnos" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> A moze Rp. Przewl./ulc. ?

Sprawa wygląda tak, że wszystkie leki refundowane muszą mieć status
wydawanych wyłącznie na receptę (Rp). Ponieważ granuflexy są
refundowane w chorobach przewlekłych - jak napisano powyżej -
też są tylko na Rp. A w praktyce czasem się wydaje bez, oczywiście na
100%.

6. Data: 2004-03-25 17:49:37

Od: "Pharmacist" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przypomina gumę? jakby" drugą skórę"?
> Nie jest to żaden płyn, tylko jakby plaster.Nie znam nazwy. czy ktoś może

Witam!
Ja typuje, ze chodzi o opatrunek w spray'u chyba FLINT sie to nazywalo,
pryskasz sprayem i masz powloczke taka na skorzez, ze sie krew nie leje. Czy
tak??
Pozdrawiam! Pharmacist.

7. Data: 2004-03-25 21:03:02

Od: "TiTi" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pharmacist" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
> mi

Witam
Oprocz Flinta, mozna dostac takze plaster w spray`u z firmy Scholl. Wiem, ze
rowniez firma S+N miala w swojej ofercie taki plaster (opatrunek) w formie
spray`u.

Pytanie do farmaceutow
Izba Farmacji - nr. tel...
Informacje o lekach do pracy mgr