Fascynacja złem

1. Data: 2014-04-24 19:59:36

Temat: Fascynacja złem
Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak się zastanawiam nad sobą i przyszło mi do głowy, czy przypadkiem to nie jest
jakaś niezdrowa fascynacja złem i to mnie skupia na instytucji Kościóła Katolickiego?

Na lekcjach historii aż mnie dreszcze przechodziły po kręgosłupie od opisów, mordów,
tortur, niesamowitego zakłamania , że robiłem przerwy od natłoku parszywstwa, jakie
cechował Kler, bo to ciężko strawić na raz i na chwile się wyłączałem z brania tego w
siebie i aby działo się jakby obok mnie. Każdy wie że komunizm to był potwór, jednak
sami komuniści mieli poważne problemy z fałszowaniem historii kleru, bo jakiś mało
znający historię partyjniak nakazał ubarwić, to się głowili, jak to zrobić, jak
rzeczywistość przerosła jakiekolwiek ubarwienia i wkońcu i oni się poddali, bo zło
kościoła aż zatyka, jakby rodził się sprzeciw w człowieku, bo ma jakieś granice,
wydaje mu się że są granice, które wydają się nieprzekraczane, że gorzej nie można,
że jest dno. A tu się okazuje że każdą granice w podłości, w zboczeńsywie, kłamstwie,
zbrodni, w zwyrodnialstwie da się przekroczyć. -Tak naiwniaku- myślałeś do siebie,
łudziłeś się iż piekło ma fundamenty, spód, dno, a tu się spada, wije, coraz niżej w
ich potwornościach. Potwornościach które świadoma ludzkość odrzuciła kler się
skompromitował, a jednak tu zapragneli tej najczarniejszej z nocy, nigdy nie mającej
dość swojej czerni i ten stwór skompromitowany z otchłani się wyłania i znowu twarz
potwora, z sadystycznym bezczelnym uśmiechem przekonuje nad naszymi twarzami-
jesteśmy dobrzy- a następnie pokażemy jak się z tego przekonania spada, spada i spada
coraz straszniej roztrzaskując po drodze.

2. Data: 2014-04-24 21:01:18

Temat: Re: Fascynacja złem
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 24 Apr 2014 10:59:36 -0700 (PDT), Miriam napisał(a):

> Tak się zastanawiam nad sobą i przyszło mi do głowy, czy przypadkiem to nie jest
jakaś niezdrowa fascynacja złem i to mnie skupia na instytucji Kościóła Katolickiego?

No, no, no...

3. Data: 2014-04-25 01:50:05

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka

"Wszystko szło dobrze, ale obawiałem się, że ludzie mogą rozpoznać zbyt ewidentne
oszustwo i wtedy wymyśliłem kościół. Kiedy uwierzyli w kościół, byłem już spokojny:
zrozumiałem, żeśmy uratowani, a piekło odbudowane.

Cóż to takiego "kościół"? - zapytał surowo Belzebub, nie chcąc wierzyć, że jego
słudzy okazali się mądrzejsi od niego.
- Kościół to jest coś takiego, że gdy ludzie kłamią i czują, że im się nie wierzy,
wtedy, powołując się na Boga, mówią: "Jak Boga kocham, prawdą jest to, co ja mówię"

Dlaczego jednak kościół przekręcił naukę na naszą korzyść? - zapytał Belzebub.
- Powód jest prosty - ciągnął dalej diabeł w pelerynce -ludzie ci uznawszy się za
jedynych tłumaczy prawa boskiego i przekonawszy o tym innych ludzi, stali się tym
samym panami ich losu i posiedli nad nimi władzę zwierzchnią. Posiadłszy zaś tę
władzę, naturalnie urośli w pychę i w większości przypadków ulegli zepsuciu, wskutek
czego wzniecili przeciwko sobie oburzenie i gniew ludzki. W celu pokonania swych
wrogów, nie dysponując innym orężem niż przemocą, zaczęli prześladować, skazywać na
śmierć i palić na stosie wszystkich, którzy ich władzy nie uznawali. W ten oto sposób
samo przyjęte stanowisko zmuszało ich do przekręcania nauki tak, aby usprawiedliwiała
ich złe życie i okrucieństwa, które stosowali wobec swych wrogów.

- Nauka jednak była tak prosta i zrozumiała, że nie można było jej przekręcić -
upierał się Belzebub, nadal nie mogący uwierzyć, że jego słudzy byli sprytniejsi od
niego.
- "Postępuj wobec innych tak, jak byś chciał, aby postępowano wobec ciebie". W jaki
sposób można to przekręcić?
- Stosując się do mych rad, posługiwano się w tym celu różnymi sposobami -
kontynuował diabeł w pelerynce.

http://www.ryszard-matuszewski.com/pl/lew_tolstoj_od
budowanie_piekla,631,,list.html

Nawet szczury już uciekają z.....
Będą zamykać katolickie ośrodki?
PEDERASTS: William Korab, Kenneth Bien & Judge Monty Ahalt
Życzę...
Wesołych świąt