Przewodnik młodego rasisty cz.1 Żydzi

1. Data: 2014-04-25 02:35:40

Temat: Przewodnik młodego rasisty cz.1 Żydzi
Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio - jak mówi nam przykład Andersa Breivika - rośnie zainteresowanie teoriami
rasistowskimi. Problem w tym, że zarówno nasi rodzimi jak i zagraniczni zwolennicy
skrajnej prawicy wszystko mylą. Spróbujmy im więc zatem we miarę naukowy sposób
wytłumaczyć, o co chodzi z tymi rasami i ich rzekomą lepszością czy gorszością.
Zacznijmy od prawdziwej wisienki na torcie.

Najbardziej znienawidzeni przez piewców białej rasy są oczywiście Żydzi, bo - jak
wiadomo - "rządzą światem". A jeśli ktoś dominuje, to zapewne niesłusznie, a władzę
zdobył podstępem. To wygodne, ale zupełnie nieprawdziwe myślenie. Zacznijmy od tego,
że Żydzi naprawdę rządzą światem, a już na pewno tym naukowym. Aż 27% Amerykanów,
którzy zdobyli Nagrodę Nobla w ciągu XX wieku ma pochodzenie żydowskie. Szkopuł w
tym, że stanowią zaledwie 3% populacji tego kraju. Ogólnoświatowy spisek? Musiałby
mieć naprawdę kosmiczne rozmiary, bo Żydzi stanowią też przeszło połowę szachowych
mistrzów świata. Wyjaśnienie jest jednak bardziej trywialne. A - co ciekawsze - w
pełni rasistowskie. Żydzi to po prostu najinteligentniejszy naród świata!

W testach przeprowadzanych w USA uzyskują oni wyniki średnio 17 punktów IQ wyższe niż
standardowy, co jest różnicą niebagatelną. Myślicie, że to specyfika Ameryki? Nic z
tych rzeczy. Także w Europie Żydzi przeważają nad resztą populacji (średnio o 10
punktów IQ). Tym samym proporcjonalnie więcej jest także geniuszy o tym pochodzeniu.
Na tysiąc osób (spośród swojej grupy etnicznej) iloraz wyższy od 140 IQ ma tylko 4
"aryjczyków" i aż 23 "pejsów", co musi być dość niewygodnym faktem dla Narodowego
Odrodzenia Polski i innych grup przyznających się do antysemityzmu. Reasumując, osoba
będąca Żydem ma sześciokrotnie większą szansę na posiadanie wybitnego ilorazu
inteligencji niż przeciętny Europejczyk. Nic więc dziwnego, że ta grupa etniczna
dominuje w nauce, szachach, czy zawodach wymagających myślenia. Nawet fakt, że spora
część osób tego pochodzenia wylądowała na stanowiskach kierowniczych, też wydaje się
w tym kontekście całkiem naturalny.

Zastanówmy się więc, dlaczego to właśnie Żydzi stali się "narodem wybranym" do
inteligencji. Rozwiązaniem jest specyficzna mieszanka kultury i genów. Żydzi mają
swoją Torę, czyli ich Pismo Święte, i bardzo pilnują tego, żeby każdy członek
społeczności mógł ją sam studiować. Dlatego analfabetyzm praktycznie u nich nie
istniał, bo dzieci od samego początku były przyuczane do czytania ze zrozumieniem. W
tym samym czasie nasz Kościół katolicki uznał, że prawdo do interpretacji Biblii ma
tylko i wyłącznie on sam, więc do czasu powstania kościołów protestanckich nie
powstał żaden nacisk na edukację mas w tym zakresie. Na domiar złego religijność
miała u nas, chrześcijan obrządku rzymskiego, formę magiczną, bo msze odprawiane były
w nieznanej szerzej łacinie. Do dzisiaj żydowskie dzieci są w większym stopniu
popychane do nauki niż ich pozostali rówieśnicy z USA. Jednak z czasem różnice
zaczęły się zapewne przenosić także na geny. Wiązało się to z sytuacją samych Żydów.
Mieszkającym w Europie Aszkenazyjczykom zakazano posiadania ziemi, która była głównym
źródłem utrzymania większości ludności przez setki lat, nie mogli też zwykle
obejmować urzędów. Ta właśnie grupa Żydów wyemigrowała później do USA i zrobiła
kariery, zdobywając pieniądze i wpływy w nowym państwie. Było to możliwe dzięki
demokracji, która zrównała ich prawa z resztę mieszkańców, choć na początku także i
tam mieli nieco pod górkę. Jednak emigrując do USA, Żydzi aszkenazyjscy (europejscy)
byli już grupą o cechach ukształtowanych przez setki lat ewolucji w specyficznych
warunkach Starego Kontynentu w obrębie swojej zamkniętej grupy. Dyskryminowani na
wielu polach zostali zepchnięci w świat handlu i rzemiosła. Tym bardziej, że nie
ograniczał ich katolicki zakaz "lichwy", czyli bankierstwa. Takie warunki wymusiły
pewną selekcję indywidualną. Żydzi bardziej obdarzeni zdolnościami matematycznymi i
lingwistycznymi robili lepsze interesy, stawali się bogatsi, a w efekcie mieli więcej
dzieci. Interes przejmowały też od rodziców zdolniejsze dzieci i to je premiowano. W
ten sposób pozytywne cechy intelektu kumulowały się w genach.

Nie wyjaśnia to jednak w pełni gospodarczego i politycznego sukcesu tej grupy
etnicznej. On także jest stworzony przez "aryjską" większość i jej dyskryminacyjne
zapędy. Potęga żydowskich korporacji i grup interesu zrodziła się w Ameryce przełomu
XIX i XX wieku. Był to czas wielkiego napływu emigrantów ze Starego Kontynentu.
Jednak zwykle przybywali tam prości chłopi, znający się tylko na rolnictwie i
pasterstwie. I tu właśnie Żydzi wykorzystali swoją przewagę. Skoro przez stulecia
zabraniano im posiadania ziemi, kształcili się w handlu i wytwórstwie. Wielu z nich
było krawcami, szewcami lub innymi cenionymi rzemieślnikami. W tym czasie USA z
powodu wielkiego napływu ludności stanowiło bardzo chłonny rynek na te usługi. Z
biegiem lat z małego pokoiku, w którym ustawiono maszynę do szycia, robiła się
szwalnia, a potem prawdziwa fabryka tekstylna. Wiele z nich istnieje do dziś.

Drugą przyczyną sukcesu Żydów było paradoksalnie ich odrzucenie przez amerykański
"mainstream". Była to grupa pracowita i inteligentna, ale na początku XX wieku aby
dołączyć np. do cenionej kancelarii prawnej, należało być białym protestantem. Z
braku laku żydowscy prawnicy zaczęli sami zakładać kancelarie i łapać to, czego nie
chcieli przyjąć "aryjscy" adwokaci. Wyspecjalizowali się więc we wrogich przejęciach
i obroną przed nimi, czym gardziły renomowane firmy prawnicze. Jednak był to też czas
dynamicznego rozwoju korporacji i kiedy "aryjskie" kancelarie zdały sobie sprawę, że
to właśnie tam dryfuje środek ciężkości ich branży, okazało się, że klienci wolą
specjalistów, którymi stali się prawnicy żydowskiego pochodzenia.

To zabawne, ale sukces Żydów, tak znienawidzonych przez wielu "prawdziwych" Polaków,
jest pokłosiem pogardy i dyskryminacji wprowadzonej przez katolicyzm i nasz
szowinistyczny nacjonalizm. Pierwotnie geny kodujące inteligencję synów Izraela wcale
nie były ani lepsze ani gorsze od naszych i prawdopodobnie za bardzo się nie różniły
od reszty ludów zaliczanych do rasy białej, bo - wbrew głupotom głoszonym przez osoby
spod znaku "white power" - Żydzi w pełni do niej należą. Ale dzisiaj, choć to może
być trudne do przełknięcia dla co większych antysemitów, ich geny są w tym zakresie
wyraźnie lepsze, a co za tym idzie (uwaga, to będzie cios!) - bardziej predysponujące
do zajmowania kluczowych funkcji w nauce, biznesie, a pewnie i polityce. Los bywa
przewrotny, a ostatni bywają pierwszymi.

http://3dno.pl/przewodnik-mlodego-rasisty-cz-1-zydzi
/

2. Data: 2014-05-01 19:10:06

Temat: Re: Przewodnik młodego rasisty cz.1 Żydzi
Od: l...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 25 kwietnia 2014 02:35:40 UTC+2 użytkownik Miriam napisał:
> Aż 27% Amerykanów, którzy zdobyli Nagrodę Nobla w ciągu XX wieku ma pochodzenie
żydowskie.

Zydzi zawsze sie wspierali, ciekawy byl przypadek goja ktory dostal nobela:

" Bohorowi wręczono literackiego Nobla! Potem wygłosił ry-tualną mowę:

-- Drogie panie, panowie, tudzież obojnaki! Daliście mi tę nagrodę nie z chęci, lecz
z konieczności -- z musu! Od wielu lat przyznając literackiego Nobla samym lewakom,
komunistom, <<postępowym>> nihilistom i goszystowskim pajacom -- doczeka-liście się
krytyki tak szyderczej, tak już was uwierającej, że po-stanowiliście zrobić wyjątek,
ergo: zaprzeczyć, iż lewactwo to główne kryterium waszych werdyktów. Miło, że
pamiętacie jeszcze kulturę klasyczną, czego dowodem pamięć o łacińskim <<si fecisti,
nega!>> --jeśli zrobiłeś, zaprzecz! Zaprzeczyliście lau-rem dla <<wstecznika>>, dla
<<anty postępowca>>, dla <<zoologicz-nego konserwatysty>>. To dobry wybór. Dzięki
temu werdyktowi piekło otrzyma dzisiaj publiczną chłostę, a widownią będą mi-liardy
ludzi, bo towarzyszy nam telewizja.

Upił kilka łyków lemoniady ze szklanki stojącej na mównicy, i kontynuował tym samym
imperialnym tonem:

-- Panie i panowie jurorzy -- wam przysoliłem już; teraz czas waszych gości. Elitarna
zebrana tu publiko! Delegaturo globalnej opiniotwórczej masonerii musztrującej
świat!... Tak, do was się zwracam, szanowni instruktorzy opinii publicznej!

Po sali przeszedł wrogi mu szmer, lecz nie wytrącił Bohora z konceptu:

-- Kim wy jesteście ? Przyznaliście sobie prawa bogów, gdy tymczasem jesteście
delegatami Lucyfera i mordujecie duszę człowieka, hamujecie jego lot ku celom
wyższym! Wskutek złej woli, lecz częściej wskutek głupoty, plagiatowości
intelektualnej tych, którzy małpują Mefistofelesów <<w dobrej wierze>>, chcąc
<<wyzwalać ludzi>> -- unicestwiacie <<Logos>>! Robicie to na-chalnie, bezlitośnie i
wszechstronnie. Wtedy, gdy czyściec bra-ku swobody zastępujecie piekłem braku jej
ograniczania. Wte-dy, gdy kulturę tłumicie kontrkulturą, a moralność -- global-nym
stręczycielstwem. Wtedy, gdy Dekalog odsyłacie do lamusą, a Boga do bajkopisarstwa
dla prostaczków. Wtedy, gdy ja-ko wzorce powszechne lansujecie prawidła przynależne
wcze-śniej ludziom marginesu, analfabetom i dewiantom. Wtedy, gdy telewizję czynicie
bronią masowego rażenia. Transcendencję wymieniliście na dialektykę. Tęsknotę za
niedościgłym -- na pogoń za trywialnym byle zyskownym. Branie wzoru z Chrystu-sa i
Bayarda -- na małpowanie komedianta ekranowego. Wertykalizm sprowadziliście do
horyzontalizmu -- Gotyk do asfal-tu, a wodospad Szekspira do poziomej kałuży
sitcomów. Desakralizujecie świat, czyniąc go płaskim korytem pomyj rekla-mowanych
jako wyzwolenie. Wyzwalacie istotę ludzką z godno-ści, prawości, rozsądku i honoru!
Daliście człowiekowi zatrute jabłko węża! Jesteście dziwką grającą boginię! Szerzycie
kłam-stwo i brud! Szczury ze średniowiecznych statków przynosiły dżumę mniej zabójczą
od gangreny, którą stanowi wasze dzie-ło zniszczenia!...".

3. Data: 2014-05-01 19:26:55

Od: l...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 25 kwietnia 2014 02:35:40 UTC+2 użytkownik Miriam napisał:
> Żydzi to po prostu najinteligentniejszy naród świata!

chinczycy sa najbardziej inteligentni, zydzi tylko za takich sie uwazaja

> Nawet fakt, że spora część osób tego pochodzenia wylądowała na stanowiskach
kierowniczych, też wydaje się w tym kontekście całkiem naturalny.

Nie, stalin specjalnie wybieral zydow na zarzadcow polski, wiedzial ze tym sposobem
najbardziej dokopie polakom. Ten plan powstawal juz na poczatku lat 40tych, na
szczescie polactwo ma napisana wlasciwa wersje historii.

> Zastanówmy się więc, dlaczego to właśnie Żydzi stali się "narodem wybranym" do
inteligencji. Rozwiązaniem jest specyficzna mieszanka kultury i genów.

Do etnicznych zydow blizej jest persom niz zydom europejskim, wiec lekko bredzisz.

> Żydzi mają swoją Torę, czyli ich Pismo Święte,

Tora nie jest ich, w momencie kiedy ukrzyzowali mesjasza, religia zostala dana
poganom. Obecnie tora jest fundamentem 3 religii, a nie tylko zydowskiej.

> To zabawne, ale sukces Żydów, tak znienawidzonych przez wielu "prawdziwych"
Polaków, jest pokłosiem pogardy i dyskryminacji wprowadzonej przez katolicyzm i nasz
szowinistyczny nacjonalizm.

Nie, to tylko sprawka tego co robili zydzi po wojnie z polskimi oficerami i polska
inteligencja. Kosciol byl tylko swiadkiem, a kosciolkowi uratowali od holokaustu
kilka tysiecy zydowskich dzieci. Problem jest w moralnosci zydow i kosciolkowych.

4. Data: 2014-05-01 19:41:56

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lemin
Z czym masz problem tu mowa o badaniach, a nie że uważają się za
nainteligentniejszych, masz problem z czytaniem?. Kościół masowo mordował żydów w
historii i do holokustu był skrajnie antysemicki , po wojnie z powodu tragedii do
jakiej doprowadził, bo stworzył grunt w europie do holokustu się wycofał oficjalnie.
Reszty nie chce mi się komentować bo to bełkot i nawet nie umiesz artykułu ze
zrozumieniem przeczytać, bo nie chodzi o to że tora jest mądra, tylko o to że żydzi
czytali a kler trzymał masy w ciemnocie analfabetyckiej, więc ten co czyta będzie
mądrzejszy a nie że tore czyta.

5. Data: 2014-05-02 11:06:00

Od: l...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 1 maja 2014 19:41:56 UTC+2 użytkownik Miriam napisał:
> [...]
nainteligentniejszych, masz problem z czytaniem?. Kościół masowo mordował żydów w
historii i do holokustu był skrajnie antysemicki

Taki byl antysemicki ze proponowal schronienie dzieciom z rodzin zydowskich.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Irena_Sendlerowa
Uratowała ok. 2500 dzieci. Dzięki odważnej decyzji Matyldy Getter, naczelnej matki
przełożonej prowincji warszawskiej Zgromadzenia Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi,
która zobowiązała się przyjąć każde dziecko przemycone z getta, wiele z nich trafiło
do sierocińców prowadzonych przez siostry franciszkanki m.in. w Warszawie, Aninie,
Białołęce, Chotomowie i Płudach[2]. Pomoc dokonana przez Sendlerową możliwa była
dzięki współpracy pozostałych członków Rady Pomocy Żydom, m.in. Zofii
Kossak-Szczuckiej i Jana Dobraczyńskiego[3].

http://pl.wikipedia.org/wiki/Polska_pomoc_Żydom_w_cz
asie_II_wojny_światowej
http://www.rodaknet.com/ksiazka_Poza_granica_solidar
nosci_ewa_kurek.pdf

Problem polski pogal na tym, ze nie byli w stanie sami sie obronic.

6. Data: 2014-05-02 14:57:15

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

I co z tego inteligencja ratowała chłopki mordowały.

Fascynacja złem
Nawet szczury już uciekają z.....
Będą zamykać katolickie ośrodki?
PEDERASTS: William Korab, Kenneth Bien & Judge Monty Ahalt
Życzę...