Steczkowska przy geniuszu Domingo...

1. Data: 2014-04-27 19:26:12

Temat: Steczkowska przy geniuszu Domingo...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

właśnie w "Abba" robi za trąby anielskie.
Ble.

2. Data: 2014-04-27 19:27:46

Temat: Re: Steczkowska przy geniuszu Domingo...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 27 Apr 2014 19:26:12 +0200, Ikselka napisał(a):

> właśnie w "Abba" robi za trąby anielskie.
> Ble.

O M G, to było straszne!

3. Data: 2014-04-27 19:29:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 27 Apr 2014 19:26:12 +0200, Ikselka napisał(a):

> właśnie w "Abba" robi za trąby anielskie.
> Ble.

Czy naprawdę nikt nie widzi, że ona fałszuje i głucho wyje przez górne dwie
rury wydechowe?

4. Data: 2014-04-27 19:32:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 27 Apr 2014 19:29:40 +0200, Ikselka napisał(a):

> Czy naprawdę nikt nie widzi, że ona fałszuje i głucho wyje przez górne dwie
> rury wydechowe?

Ach, czegóż ja wymagam - "sie podobie" i to jest najważniejsze :-(((

5. Data: 2014-04-27 20:14:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 27 Apr 2014 19:32:07 +0200, Ikselka napisał(a):

> Ach, czegóż ja wymagam - "sie podobie" i to jest najważniejsze :-(((

Oto kolejny komentarz, jaki zamieściłam na stronie polskieradio.pl
(pierwsze trzy natychmiast usunięto, na razie ostały się dwa, zobaczymy jak
długo):

"Powtarzam PIERWSZY, usunięty komentarz i będę powtarzała:

To było straszne. Skąd akurat Steczkowska przy tej miary artyście jak
Domingo??? To lepszych nie ma naprawdę w tym kraju? Toż ona swym wyciem
może robić (i robiła) li tylko za kiepskie "trąby anielskie". Piosenkarka
mierna, przerost formy nad treścią (braku głosu nie zrekompensuje krzykliwa
kreacja), beztalencie - wyje przez nos i fałszuje niemiłosiernie. Kto ją
zakwalifikował do występu z tej miary Mistrzem co Domingo?! Kto promuje tę
panią? Z powodu jej wycia będę miała złe sny dzisiaj..."

6. Data: 2014-04-27 21:44:51

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zakwalifikował do występu z tej miary Mistrzem co Domingo?! Kto promuje tę
> panią? Z powodu jej wycia będę miała złe sny dzisiaj..."

Jak fajnie nie mieć TV
:-)

--

Chiron

7. Data: 2014-04-27 22:09:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 27 Apr 2014 21:44:51 +0200, Chiron napisał(a):

> Jak fajnie nie mieć TV
> :-)

Chciałam Domingo zobaczyć i posłuchać... a tu taki straszny zonk w postaci
tego beztalencia pałętającego się przy nim :-(((

8. Data: 2014-04-28 13:09:34

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 27 kwietnia 2014 22:09:32 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> [...]
>
> --
>
> XL "Nie należy mylić prawdy z opinią większości." Jean Cocteau

etam! z zalozenia nie ogladam zadnych takich... z okazji czegos tam. niemal zawsze
jest to kupa kup! w ogole tzw. muza rozrywkowa jest do d...y - czy to ze
steczkowska, czy bez niej
wole np... w sobote TV-kultura koncert jazzowej wokaliski Dianne Reeves - to dopiero
uczta
https://www.youtube.com/watch?v=eYuifKK0a3s

9. Data: 2014-04-28 16:51:13

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@g...pl
W dniu niedziela, 27 kwietnia 2014 22:09:32 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
- pokaż cytowany tekst -
[...]

Chyba mnóstwo ludzi tego nie oglądało, bo w internecie :nie oglądałem i nie oglądałam
bardzo dużo. A Steczkowska podobno rzeczywiście fałszowała , ale jak ktoś by tobie
kazał śpiewać ku chwale Stalina, znaczy zbiorowa histeria części tłumu, by taki
nieulegający sprzeciwowi nacisk zrobiła, to też byś fałszował, bo sytułacja jest
fałszywa, a JP2 ma bardzo złą prasę a jej kazano śpiewać jakby miał dobrą prasę. A
sztuka ma być wyrazem prawdy emocjonalnej.

10. Data: 2014-04-28 20:56:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 28 Apr 2014 07:51:13 -0700 (PDT), Miriam napisał(a):

> JP2 ma bardzo złą prasę

Oj, osiołku Boży...

> a jej kazano śpiewać

Tia, kazano. Przy Domingo zgarnęła kasę pod przymusem :->

Przewodnik młodego rasisty cz.1 Żydzi
Fascynacja złem
Nawet szczury już uciekają z.....
Będą zamykać katolickie ośrodki?
PEDERASTS: William Korab, Kenneth Bien & Judge Monty Ahalt