Fasola szparagowa

1. Data: 2002-07-21 20:36:07

Temat: Fasola szparagowa
Od: "Andrzej" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam ochotę na fasolkę szparagową. Jak oprócz obtoczenia w tartej bułce
można ją przyrządzić?
pozdrawiam
Andrzej

1. Data: 2002-07-21 23:44:16

Temat: Re: Fasola szparagowa
Od: "Atucha" <u...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> Mam ochotę na fasolkę szparagową. Jak oprócz obtoczenia w tartej bułce
> można ją przyrządzić?
> pozdrawiam
> Andrzej

Fasolke dusisz w garnku, razem z cebulka i marchewka w plasterkach, na
oleju. Kiedy sie juz leciutko zdusi;) dolewasz troche wody,dodajesz listek
laurowy, sol i pieprz. Dolewasz wode co jakis czas, ale nie za wiele i dalej
sie to gotuje . Do tego dodac nalezy ziemniaczki pokrojone w cwiartki
tudziez polowki jesli male. Kiedy ziemniaki beda miekkie, wlewasz sos
pomidorowy lub pomidory z puszki. Przyprawiasz tak jak lubisz (slono, ostro,
pietruszkowo) i czekasz az sos zgestnieje.Ja dodaje tez odrobine galki.
Nie podaje czasu, bo to tak na oko wszystko widac. Ale jesli beda problemy
to wezme stoper:)
pozdrawiam
Atucha

1. Data: 2002-07-22 06:33:54

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam ochotę na fasolkę szparagową. Jak oprócz obtoczenia w tartej bułce
> można ją przyrządzić?

Ja mam na dzis fasolke w zupie jarzynowiej, razem z kalafiorem. Duzo
fasolki, sporo kalafiora, troche ziemniakow, marchewka, lyzka smietany na
talerz i letnia zupka gotowa;-)

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2002-07-22 08:27:46

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 21 Jul 2002 22:36:07 +0200, "Andrzej"
<s...@i...pl> wrote:

>Mam ochotę na fasolkę szparagową. Jak oprócz obtoczenia w tartej bułce
>można ją przyrządzić?
>pozdrawiam
>Andrzej

dodac DUZO do salade nicoise

Trys, possessesse de Behemot - une chateuse blonde ET bronze
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-07-22 08:28:17

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 22 Jul 2002 08:33:54 +0200, "Basia"
<b...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>

>Ja mam na dzis fasolke w zupie jarzynowiej, razem z kalafiorem. Duzo
>fasolki, sporo kalafiora, troche ziemniakow, marchewka, lyzka smietany na

A GDZIE koperek?????

Trys, posses........
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-07-22 08:35:29

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A GDZIE koperek?????

No fakt, zapomnialam...ale ja wczoraj nawet ogorki malosolne "nastawilam"
bez kopru, bo nie mialam, dzis musze gdzie badyla koprowego dorwac. swoja
droga ciekawa jestem czy malosolne wyszlyby bez kopru czy raczej jakies
swinstwo...

Basia

1. Data: 2002-07-22 10:30:15

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napisala:

> A GDZIE koperek?????

U mnie w kluseczkach - zupę jarzynowa robie z kluskami,
nie z ziemniakami.

Krycha

1. Data: 2002-07-22 21:06:46

Temat: Odp: Fasola szparagowa
Od: "KaskA" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

a znacie to?
fasolke ugotowana wrzucic na patelnie z oliwka z oliwek i czosnkiem
doprawic sola i pieprzem
osobiscie nie jadlam jeszcze, ale mam fasolke z dzialki i sie przymierzam do
zrobienia
przepis od kolezanki
a moze da sie jeszcze cos dodac do tego?
kaska

1. Data: 2002-07-23 22:07:57

Od: PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej wrote:
> Mam ochotę na fasolkę szparagową. Jak oprócz obtoczenia w tartej bułce
> można ją przyrządzić?

akurat w piatek bylam u znajomych i jadlam tam przepysznie przyzadzona
fasolke.
a przepis banalny:
ugotowana fasolke (najlepiej na parze, a jesli w wodzie to niesolonej)
polewamy oliwa i sosem sojowym. nie za duzo sosu, ale tez nie za malo zeby
czuc bylo jego aromat i slony smak.

bez porownania lepsze od "tradycyjnej" fasolki z zasmazka. po prostu nie
moge przestac rozplywac sie w zachwycie nad smakiem i prostota fasolki z
sosem sojowym :)

smacznego
pat
--
vege.pl http://www.vege.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2002-07-24 09:11:14

Od: "Włodek Pawłowski" <p...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej <s...@i...pl> napisał(a):

> Mam ochotę na fasolkę szparagową. Jak oprócz obtoczenia w tartej bułce
> można ją przyrządzić?
> pozdrawiam
> Andrzej

Hi,
Do ugotowanej i odcedzonej fasolki dodaj zielone pesto ...
Tak podawać na gorąco !

bazbusa
Wino
placki ziemniaczane po koreansku-pychota
sushi - pytanie
sos do salatek