Fasolka po bretońsku - inaczej

1. Data: 2001-05-22 11:57:52

Temat: Fasolka po bretońsku - inaczej
Od: <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
zrobiłam sobie na obiad coś takiego:
wymoczyłam przez noc białą fasolę,
stopiłam boczek wędzony, skwarki odłożyłam na talerzyk a na tłuszczu zeszkliłam
drobno posiekaną cebulę
zalałam cebulę sokiem marchewkowym, odcedziłam fasolę - wsypałam ja do marchewki
gotowałam całość tak długo, aż fasola była miękka
potem dodałam tam startą marchew, pietruszkę, seler i pokrojony w pierścionki
por, skwarki i kawałak pokrojonej w kostki kiełbasy. POnieważ zupa zrobiła się
dość gęsta, dolałam troche wody pozostałej z namoczenia fasoli.
Gotowałam całośc jeszcze jakis kwadrans, na koniec przyprawiłam solą, pieprzem,
majerankiem, maggi, czosnkiem - dosyć pikantnie.
Było pyszne. Mniam
Na razie
Halina

1. Data: 2001-05-24 08:20:49

Temat: RE: Fasolka po bretońsku - inaczej
Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: h...@p...onet.pl
> POnieważ zupa zrobiła się
> dość gęsta, dolałam troche wody pozostałej z namoczenia fasoli.

> Halina

Ja się może nie znam, ale z tego, co się orientuję, to fasolę należy
gotować w innej wodzie, niż tej od moczenia, gdyż inaczej
jest....hmmm.... gazotwórcza ;-)))

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

Maka zytnia zurkowa.
jak wyczyścić piekarnik?
TRZEBA DOPISAĆ:
Foremki do sufletow? W-wa