Faworki

1. Data: 2005-02-01 22:09:04

Temat: Faworki
Od: "EMA" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrobiłam ostatnio faworki i były twarde - dlaczego drogie Panie?

1. Data: 2005-02-01 22:22:52

Temat: Re: Faworki
Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

EMA wrote:
> Zrobiłam ostatnio faworki i były twarde - dlaczego drogie Panie?

Powodow moze byc wiele, poczynajac od przepisu, np. ciasto za dlugo
lezalo przed rozwalkowaniem, ciasto bylo za grubo rozwalkowane, tluszcz
byl za zimny, itd. Wedlug ktorego przepisu robilas?

MB

1. Data: 2005-02-02 08:18:23

Od: "EMA" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...com> napisal w wiadomosci

> [...]
> lezalo przed rozwalkowaniem, ciasto bylo za grubo rozwalkowane, tluszcz
> byl za zimny, itd. Wedlug ktorego przepisu robilas?

2 szkl. maki, lyzka masla, 2 lyzki cukru, jajko, lyzka octu, 1/2 szklanka
smietany.

1. Data: 2005-02-02 08:26:29

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 2 szkl. maki, lyzka masla, 2 lyzki cukru, jajko, lyzka octu, 1/2 szklanka
> smietany.

całe jajko?? No to mialy prawo, wrecz obowiązek byc twarde.
Na szklanki maki powinno byc kilka SAMYCH zołtek, chociaż 4, do tego kwasna
śmietana, ocet/spirytus, ew. maslo, a juz cukier zupelnie zbedny, wrecz
szkodliwy - faworki pudruje sie po smazeniu i ten cukier w zupelnosci
wystarcza.

Sprobuj jeszcze raz bez bialka, z wieksza iloscia zołtek i bez cukru, na
pewno wyjda kruche i delikatne.

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2005-02-02 08:37:47

Od: Kresowiec <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

EMA schrieb:
> Zrobiłam ostatnio faworki i były twarde - dlaczego drogie Panie?

Moze bez milosci robione?

w nastroju przedwalentynkowym,

Irek

1. Data: 2005-02-02 11:29:56

Od: "EMA" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję

Użytkownik "Basia" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wystarcza.
>
> Sprobuj jeszcze raz bez bialka, z wieksza iloscia zołtek i bez cukru, na

co z sosu pesto?
cukier lekarstwem na smutki..?
szarlotka
Sałatka z makronem ryżowym