co z sosu pesto?

1. Data: 2005-02-01 21:40:45

Temat: co z sosu pesto?
Od: "zf71" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co polecicie do sosu pesto? - oczywiście do makaronu.
Sos pesto słoiczkowy (włoski).
Chętnie bym spróbowała go w jakiejś dobrej kompozycji smakowej - z samym
makaronem to troszkę za mało.

Pozdrawiam
Zosia

1. Data: 2005-02-02 09:41:44

Temat: Re: co z sosu pesto?
Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

zf71 napisał(a):
> Co polecicie do sosu pesto? - oczywiście do makaronu.
> Sos pesto słoiczkowy (włoski).
> Chętnie bym spróbowała go w jakiejś dobrej kompozycji smakowej - z samym
> makaronem to troszkę za mało.

Posypać tartym parmezanem i do tego czerwone wino. Moim zdaniem
wystarczy ;-)

--
richo

1. Data: 2005-02-02 10:18:34

Od: "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zf71" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> Co polecicie do sosu pesto? - oczywiście do makaronu.
> Sos pesto słoiczkowy (włoski).
> Chętnie bym spróbowała go w jakiejś dobrej kompozycji smakowej - z samym
> makaronem to troszkę za mało.

Spagetti carbonara a la mój małżonek. Na pół paczki makaronu. Do garnuszka
wlać kubeczek śmietany, dodać jedno jajko i jedno żółtko, pokrojoną w
niewielkie kwadraciki szynkę (najlepiej kupić w plastrach i z tego zrobić
kwadraciki), szynka powinna być dobrej jakości, torebkę sera
parmezanopodobnego utartego, słoiczek pesto. Wszystko ładnie wymieszać.
Ugotować makaron. Ja akurat nie cierpię makaronu niedogotowanego, zwanego al
dente, więc gotuję na mięciutko, ale jak wolisz to może być al dente.
Makaron odcedzam starannie i gorący mieszam z przygotowaną wcześniej masą.
Zajadam ze smakiem
Pozdrówka - Agnieszka

1. Data: 2005-02-02 12:38:54

Od: "Agnieszka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

oj, to ja robie tak:

kubek smietany ukwaszonej grzeje na patelni,dodaje 3-4 lyzki pesto zielonego
(!) i gdy to sie podgrzeje dodaje ok 10 dkg utartego sera z niebieska
plesnia (roquefort, canzona, dor blue, d'auvergne, rosenborg czy inny)

podgrzewam tylko do rozpuszczenia sera i podaje z makaronem penne. bron
boze,by makaron w tym plywal!!! Ma byc tylko lekko obklejony sosem

cukier lekarstwem na smutki..?
szarlotka
Sałatka z makronem ryżowym
Strona chlebpolski.pl