Federacja na rzecz Kobiet o dostępie do antykoncepcji i edukacji seksualnej

1. Data: 2006-12-15 11:17:06

Temat: Federacja na rzecz Kobiet o dostępie do antykoncepcji i edukacji seksualnej
Od: "ryou.ko" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.mp.pl/kurier/?aid=30594

Ha, nareszcie.

pzdr.
R*

2. Data: 2006-12-15 11:26:41

Od: "Niesławny el Guapo" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

ryou.ko wrote:

> http://www.mp.pl/kurier/?aid=30594
>
> Ha, nareszcie.

O ile wiem, to w Polsce nikt nikomu nie zakazuje ani stosować
antykoncepcji, ani edukować się seksualnie?!?

NeG

3. Data: 2006-12-15 11:32:20

Od: "ryou.ko" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niesławny el Guapo napisał(a):

> O ile wiem, to w Polsce nikt nikomu nie zakazuje ani stosować
> antykoncepcji, ani edukować się seksualnie?!?

O ile wiem, to w porównaniu do innych krajów UE jesteśmy daleko w ogonie
(ceny, możliwości, promocja, oficjalna edukacja). Chyba przeczytałeś po
łebkach.

ps. No chyba że g* Cię to obchodzi, bo kobietą nie jesteś, co nie
dziwiłoby mnie zbytnio.

pzdr.
R*

4. Data: 2006-12-15 11:49:25

Od: "Niesławny el Guapo" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

ryou.ko wrote:

> [...]
> łebkach.
>
> ps. No chyba że g* Cię to obchodzi, bo kobietą nie jesteś, co nie

Jak najbardziej obchodzi mnie, gdy ktoś chce żebyśmy wszyscy
finansowali jego fanaberie. W Polsce antykoncepcja, jak i edukacja
seksualna są legalne, więc każdy kto chce je stosować może to
robić - w czym problem? Czy państwo ma może także finansować
'ceny/możliwości/promocję/oficjalną edukację' wędkarstwa, albo
filatelistyki? Jak się rodzice nie będą interesowali wychowaniem
własnych dzieci, to biurokraci za nich tego nie zrobią, a póki co
realizowanie lewackich utopii zajmowanie się wychowaniem własnych
dzieci tylko i wyłącznie rodzicom utrudnia.

NeG

5. Data: 2006-12-15 13:25:17

Od: "ryou.ko" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> realizowanie lewackich utopii zajmowanie się wychowaniem własnych
> dzieci tylko i wyłącznie rodzicom utrudnia.

Oj, przecież artykuł nie mówi tylko o edukacji (co już było tematem tylu
flejmów, że nie chce mi sie zaczynać kolejnego:)), ale i o dostępie do
opieki ginekologicznej, badań prenatalnych etc etc. O badaniach
cytologicznych nie wspomnę, bo jak to wygląda w rzeczywistości- na pewno
wiele pań mogłoby się wypowiedzieć.
Notabene tak mi się przypomniało- piętno za cenę szczepionki przeciw
HPV, co z tego że jest, skoro stać będzie tylko nielicznych?

pzdr.
R*

6. Data: 2006-12-15 13:54:27

Od: "Niesławny el Guapo" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

ryou.ko wrote:

> Oj, przecież artykuł nie mówi tylko o edukacji (co już było tematem tylu
> flejmów, że nie chce mi sie zaczynać kolejnego:)), ale i o dostępie do
> opieki ginekologicznej, badań prenatalnych etc etc.

Znaczy dostęp jest zły? I co znaczy trzeba z nim zrobić? I kto ma
zrobić? Ten raport to bzdeciaskie pobożne życzenia - pewnie że
lepiej, aby każdy miał dostęp do lekarza, a jeszcze lepiej, by
wogóle chory nie był, tylko co z tego?

> [...]
> Notabene tak mi się przypomniało- piętno za cenę szczepionki przeciw
> HPV, co z tego że jest, skoro stać będzie tylko nielicznych?

???
A niby jak temu zapobiec - jak rząd zacznie przy tym majstrować, to
tylko to spieprzy - jak wszystko, w co łapska pcha. Ty zdajesz się
wyznawać jakąś bałwochwalczą wiarę w moc rządu, pomijając już
iż konsekwencją tego jest zniewolenie (co najgorsze mentalne)
obywateli.

NeG

7. Data: 2006-12-15 14:03:19

Od: "ryou.ko" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyznawać jakąś bałwochwalczą wiarę w moc rządu, pomijając już
> iż konsekwencją tego jest zniewolenie (co najgorsze mentalne)

No ja przepraszam, ale albo rząd będzie finansował te badania tak jak
trzeba, albo będzie kicha. Bo niby kto się tym zajmie? A owszem, można
sobie zrobić odpłatnie, ale wtedy to już prawie nikt nie robi. I nie
wiem co takiego będzie zniewalającego w bezpłatnych nieobowiązkowych
badaniach kontrolnych.
Bynajmniej nie hołduję rządowi, większość jego posunięć przyjmuję ze
zdenerwowaniem/niedowierzaniem/niepotrzebne skreślić, ale skoro już
zaczęły się "pobożne życzenia", to mógłby wymyślić coś
inteligentniejszego niż becikowe.

pzdr.
R*

8. Data: 2006-12-15 14:12:16

Od: "Niesławny el Guapo" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

ryou.ko wrote:

> No ja przepraszam, ale albo rząd będzie finansował te badania tak jak
> trzeba, albo będzie kicha.

Rząd, czyli kto? Rząd nie ma żadnych innych pieniędzy poza tymi,
które nam w podatkach zabiera (albo tymi, które pożycza i spłaci
kiedyś z naszych podatków).

> Bo niby kto się tym zajmie? A owszem, można
> sobie zrobić odpłatnie, ale wtedy to już prawie nikt nie robi.

To i tak jest odpłatnie. Pytanie, czy będziemy za to płacić sami,
czy też za pośrednictwem rządu, który jest baaaardzo drogim
pośrednikiem.

> I nie
> wiem co takiego będzie zniewalającego w bezpłatnych nieobowiązkowych
> badaniach kontrolnych.

Właściel niewolników dba o swój inwentarz. Niewolnik to droga
rzecz.

> [...]
> zdenerwowaniem/niedowierzaniem/niepotrzebne skreślić, ale skoro już
> zaczęły się "pobożne życzenia", to mógłby wymyślić coś

Najlepsze, co może wymyślić rząd to odp...rzyć się od gospodarki
wogóle.

NeG

9. Data: 2006-12-15 23:33:13

Od: "ryou.ko" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niesławny el Guapo napisał(a):

> Najlepsze, co może wymyślić rząd to odp...rzyć się od gospodarki
> wogóle.

Owszem, ale wiesz dobrze, że tak się nie stanie;]

pzdr.
R*

10. Data: 2006-12-16 10:19:59

Od: "Niesławny el Guapo" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

ryou.ko napisał(a):

> Owszem, ale wiesz dobrze, że tak się nie stanie;]

Akurat w tej kwestii wolę pozostać niepoprawnym idealistą :D

Pozdrawiam i miłego weekendu życzę
NeG

suchość w ustach?
Re: suchość w ustach?