Strona główna Grupy pl.sci.medycyna Federacja na rzecz Kobiet o dostępie do antykoncepcji i edukacji seksualnej Re: Federacja na rzecz Kobiet o dostępie do antykoncepcji i edukacji seksualnej

Re: Federacja na rzecz Kobiet o dostępie do antykoncepcji i edukacji seksualnej

From: "Niesławny el Guapo" <e...@v...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Federacja na rzecz Kobiet o dostępie do antykoncepcji i edukacji
seksualnej
Date: 15 Dec 2006 05:54:27 -0800

ryou.ko wrote:

> Oj, przecież artykuł nie mówi tylko o edukacji (co już było tematem tylu
> flejmów, że nie chce mi sie zaczynać kolejnego:)), ale i o dostępie do
> opieki ginekologicznej, badań prenatalnych etc etc.

Znaczy dostęp jest zły? I co znaczy trzeba z nim zrobić? I kto ma
zrobić? Ten raport to bzdeciaskie pobożne życzenia - pewnie że
lepiej, aby każdy miał dostęp do lekarza, a jeszcze lepiej, by
wogóle chory nie był, tylko co z tego?

> O badaniach
> cytologicznych nie wspomnę, bo jak to wygląda w rzeczywistości- na pewno
> wiele pań mogłoby się wypowiedzieć.
> Notabene tak mi się przypomniało- piętno za cenę szczepionki przeciw
> HPV, co z tego że jest, skoro stać będzie tylko nielicznych?

???
A niby jak temu zapobiec - jak rząd zacznie przy tym majstrować, to
tylko to spieprzy - jak wszystko, w co łapska pcha. Ty zdajesz się
wyznawać jakąś bałwochwalczą wiarę w moc rządu, pomijając już
iż konsekwencją tego jest zniewolenie (co najgorsze mentalne)
obywateli.

NeG