Fekkai - szampony / promocje?

1. Data: 2007-09-17 04:44:30

Temat: Fekkai - szampony / promocje?
Od: "Agatek" <a...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
obiło mi się o oczy jak polecacie szampony do kręconych Fekkai. Pobiegłam
do Sephory i muszę przyznać, że drogawo - 80zł za butelkę, a do tego
odżywkę by trzeba było zakupić...

Na razie się zadowoliłam szamponem Toni&Guy, 2x tańszym, chociaż w ręce
już sephorowy do kręconych trzymałam (ktoś próbował?)

Na truskawie fekkai po 73 - rabat. Kupić na truskawie czy pojawiają się
jakieś promocję na te kosmetyki i po prostu trzeba polować?

Agata

2. Data: 2007-09-21 09:13:08

Temat: Re: Fekkai - szampony / promocje?
Od: "Yaga" <y...@R...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agatek" <a...@y...co.uk> napisał w wiadomości

> Na truskawie fekkai po 73 - rabat. Kupić na truskawie czy pojawiają się
> jakieś promocję na te kosmetyki i po prostu trzeba polować?

Czasem pojawiają się promocje drugi produkt za zlotówkę albo drugi za połowę
ceny, więc chyba warto poczekać.

Pozdrawiam, Yaga

--
"Tanz - mein Leben - tanz
Tanz mit mir

3. Data: 2007-09-29 13:05:36

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

McDreamy or McSteamy? *Agatek*. Seriously? Seriously.

> [...]
>
> Na truskawie fekkai po 73 - rabat. Kupić na truskawie czy pojawiają się
> jakieś promocję na te kosmetyki i po prostu trzeba polować?

Dzis jest ostatni dzien promocji - drugi produkt za 1 zł.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

4. Data: 2007-09-29 13:38:49

Od: "Yaga" <y...@R...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w wiadomości
> Dzis jest ostatni dzien promocji - drugi produkt za 1 zł.

u mnie promocja jest do jutra, do 30 września.

Pozdrawiam, Yaga

--

Jak wywabić plamę....
Hermes Kelly Caleche