Feministki na reaktory!

Data: 2015-10-29 23:33:50
Temat: Feministki na reaktory!
Od: glob <r...@g...com>

Ikselka
...jądrowe!

http://niezalezna.pl/71611-uchodzcy-domagaja-sie-sek
su-lekarz-powiedzial-mi-zebym-uprawial-go-z-kimkolwi
ek

"70 proc. uchodźców przybywających do Europy do młodzi mężczyźni. -
Spędziłem trzy dni w szpitalu, bo to jest problem ? mówi jeden z uchodźców.
Na pytanie dziennikarki co jest tym problemem uchodźca pokazując swoje
krocze powiedział ? Tu, tu jest problem. Moje jądra były bardzo duże
(spuchnięte). Lekarz powiedział mi żebym uprawiał seks z kimkolwiek, albo
zrobił cokolwiek ? stwierdził mężczyzna na filmie z obozu dla uchodźców."

Z komentarzy:

osioł Benjamin | 07.10.2015 [06:49]

Widzę tu całkowity brak choćby chęci zrozumienia problemu.
Przecież młodzi i nie tylko młodzi mężczyźni potrzebują zaspokojenia swoich
potrzeb, a tymczasem im się tego uniemożliwia.
Jest to jawna ksenofobia, nietolerancja i skutek mowy nienawiści.
Mam nadzieję, że nasze wzięte feministki temu problemowi stawią czoła,
tudzież innych organów.

Chii | 07.10.2015 [11:03]

Czekamy na specjalną misję Feminoteki do obozów imigrantów. W nagrodę
pojadą te, które miały najwięcej zdjęć i wywiadów z uwielbieniem i
zachwytami dla imigrantów. Statek Kobiet na Falach może pomóc je wozić od
obozu do obozu w Europie.

To idź i im obciągnij jak tak z propagandą pisowską do jajec zaglądasz. Bo jak
narazie mamy w polsce gimnazjalistów co chodzą i gwałcą coraz powszechniej, bo ktoś
uczy zboczeń na wiadomo jakim przedmiocie, a edukacji nie ma. Bo to jest realny
problem nie zmyślony przez kołtuna z niezaleźnej obciągarki.