Feta

1. Data: 2003-03-03 13:48:40

Temat: Feta
Od: "Kocio" <k...@n...alcanet> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś się orientuje jaki jest IG fety i oliwek?
Z góry dzięki

2. Data: 2003-03-03 14:53:31

Temat: Re: Feta
Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś się orientuje jaki jest IG fety i oliwek?

Z tego co mi wiadomo, feta nie ma IG - nie jest weglowodanem, jest to białko
o wysokiej zawartosci tluszczu (kiedys na grupie dostalam bure za salatke z
makaronu z feta ;))
Tak wiec teraz wiem, ze nie nalezy jej mieszac z weglowodanami o IG powyzej
35, nawet Feta Light (30% tłuszczu).

A oliwki maja niskie IG - chyba w okolicach 15, tak jak wszystkie zielone
warzywa.

Pozdr
Kafka

3. Data: 2003-03-03 23:47:29

Od: "Kocio" <k...@n...alcanet> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kafka" <i...@N...pl> napisał w wiadomości

> Z tego co mi wiadomo, feta nie ma IG - nie jest weglowodanem, jest to
białko
> o wysokiej zawartosci tluszczu (kiedys na grupie dostalam bure za salatke
> makaronu z feta ;))

A ja robie typowa grecka: ogor, pomidor, feta, oliwki, przyprawy, wiec chyba
bura mi sie nie nalezy :)???

4. Data: 2003-03-04 07:25:18

Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja robie typowa grecka: ogor, pomidor, feta, oliwki, przyprawy, wiec
chyba
> bura mi sie nie nalezy :)???

Nie nalezy ci sie bura - grecka sałatka jest monti ;)

Pozdr
Kafka

5. Data: 2003-03-05 15:26:15

Od: "K.P." <k...@p...uni.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jem czesto fete lub troche zoltego sera z duszonymi warzywami na obiad
(warzywa to fasolka szparagowa, brokul, kalafior, kapusta, papryka, nie
jadam marchwi, burakow, grochu, fasoli czerwonej i bialej).
Czy to jest ok?
Kasia

MM Fasola z serem???
MM postep
[MM] O FAQ, ale generalnie o IG
Storona o operacyjnym leczeniu otylosci - wspolpraca
gdzie lupic wage liczaca kalorie?