MM postep

1. Data: 2003-03-03 08:11:34

Temat: MM postep
Od: "Krzysztof" <K...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich
Wreszcie przekroczylem magiczna linie 70 kg(przy wzroscie 172).Mam w tej
chwili 69,8.Chcialbym zejsc jeszcze nizej (65) ale zona twierdzi ze bede za
chudy.Mam srednia budowe ciala.Jaka waszym zdaniem jest optymalna waga dla
faceta,lat 37 z takim wzrostem.

2. Data: 2003-03-03 18:20:07

Temat: Re: MM postep
Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
za
> chudy.Mam srednia budowe ciala.Jaka waszym zdaniem jest optymalna waga

Witaj Krzysztof!

Jesli chodzi o moje zdanie to optymalna waga dla faceta lat 37 wzrost 172 to
waga przy ktorej dobrze sie czuje !

Jesli zle sie czujesz z waga 70 kg to nawet gdyby wszyscy ci wmowili ze
wygladasz swietnie wciaz bedziesz mial watpliwosci.

Jesli dobrze sie czujesz z ta waga a inni ci powiedza chlopie powinienes
wazyc 66 (tyle wazy moj maz przy tm wzroscie) to zawsze pomyslisz sobie "a
tam w koncu mam sie podobac zonie" :P

Popatrz w lustro i zastanow sie "jest ok? czy nie"
Jak jest to super! problem z glowy :)
Jak nie - to "wynocha na silownie" :PPP

pozdrawiam
Samana_tha silowa

3. Data: 2003-03-04 07:42:50

Temat: Odp: MM postep
Od: "Justyna" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

sprawdziłam, odpowiednia waga przy Twoim wzroście i wieku to 68 kg wtedy BMI
wynosi 32,3 i to już jest waga w normie i masz odpowienią ilość tkanki
tłuszczowej, przy 69 już za dużo tak że wiele do zrzucenia Ci nie
zostało;-))))
zresztą sam sobie wylicz http://www.montignac.prv.pl.
pozdrawiam justa

[MM] O FAQ, ale generalnie o IG
Storona o operacyjnym leczeniu otylosci - wspolpraca
gdzie lupic wage liczaca kalorie?
Czerwona herbata
kłopot "nowego"