MM Fasola z serem???

1. Data: 2003-03-03 10:34:34

Temat: MM Fasola z serem???
Od: "Sacagawea [Asiek]" <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy taka potrawa: gotowana fasola, podsmażona na oliwie z garstką
kiełków (pszenicznych), posypana dużą ilością pieprzu, przykryta kilkoma
plastrami sera (żółtego i camamberta) i trzymana pod przykryciem do
rozpuszczenia sera jako posiłek tłuszczowy jest ok? Bo pyszna jest ;-)

--
Asiek z nagotowanym już garnkiem fasoli
Pisząc do mnie usuń 'kasujto' z adresu

2. Data: 2003-03-06 14:19:31

Temat: Re: MM Fasola z serem???
Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> plastrami sera (żółtego i camamberta) i trzymana pod przykryciem do
> rozpuszczenia sera jako posiłek tłuszczowy jest ok? Bo pyszna jest ;-)

ok

3. Data: 2003-03-13 12:34:43

Od: "Edytka22" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sacagawea [Asiek]" <j...@n...pl> napisał w
wiadomości news:slrnb66btq.jc.jgornisiewicz.kasujto@feynman.phy
sics...
> [...]
> plastrami sera (żółtego i camamberta) i trzymana pod przykryciem do
> rozpuszczenia sera jako posiłek tłuszczowy jest ok? Bo pyszna jest ;-)

Ten camambert to ma być ten ser pleśniowy???
> Asiek z nagotowanym już garnkiem fasoli
> Pisząc do mnie usuń 'kasujto' z adresu

MM postep
[MM] O FAQ, ale generalnie o IG
Storona o operacyjnym leczeniu otylosci - wspolpraca
gdzie lupic wage liczaca kalorie?
Czerwona herbata