kłopot "nowego"

1. Data: 2003-03-02 11:25:19

Temat: kłopot "nowego"
Od: "adx" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie będę wam zadawał pytań na które odpowiedzi można znaleźć w arch, bo
wiem, że to zawsze najbardziej wkurza. Powiem tylko, że chciałbym schudnąć
(tyję jakoś tak dziwnie jak wszyscy faceci w moim rodzie, nie żeby jakiś
wielki brzuch, ale fałdy zwłaszcza na bokach, biodrach) ale to co czytam
mnie przeraża: jak zaczynacie rzucać pojęciami, cyframi, licznikami,
przeliczeniami i mówicie na dodatek, że to łatwe to się wściekam - jak to
połapać - i co najważniejsze - umieć zastosować w życiu, takim normalnym,
zbieganym itd itp... czy to musi brzmieć jak japoński???? 8-]
buźka
addy

2. Data: 2003-03-02 12:30:32

Temat: Odp: kłopot "nowego"
Od: "Edytka22" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozumiem Ciebie doskonale.
Na MM jestem od dwóch tygodni, chociaż o tej diecie słyszałam kilka tygodni
wcześniej. Ale jak mi znajomy opowiadał to mi się wydawała ona strasznie
skomplikowana i wogóle nie wyobrażałam sobie życia bez ziemniaczków,
słodyczy, zwykłego chleba itp. W sumie zaczynałam nie wierząc zby
Jednak po przeczytaniu książki "Jeść, aby schudnąć" M. Montignacka
zrozumiałam o co w tym chodzi. Proponuję zaopatrzyć się w wyżej wymienioną
książkę i troszkę cierpliwości. Pierwsze dni naprawdę nie były łatwe, w
sumie zaczynałam z myślą , że nie uda mi się wytrzymać długo na tej diecie.
Po 2 mam dużo lepsze samopoczycie , dieta mi się podoba, jem normalnie,
nauczyłam się gotować nowe potrawy , a przede wszystkim ważę 3 kg mniej.

Polecam tą dietę i gorąco pozrawiam
Edyta.

3. Data: 2003-03-02 15:10:14

Temat: Re: kłopot "nowego"
Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adx" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> (tyję jakoś tak dziwnie jak wszyscy faceci w moim rodzie, nie żeby jakiś

http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/ kliknij dieta - często zadawane pytania
na temat diety, odchudzania, sporo linków.

Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć www.fredry.net [dawniej http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/]

4. Data: 2003-03-02 16:21:49

Od: "adx" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie dzięki za odpowiedź. Mój problem jest troszkę inny: to trochę tak
jak kiedy czytam czasopisma sportowe na temat diet np kulturystów - ja po
prostu nie potrafię spamiętać tego wszystkiego jak to z tymi białkami,
węglowodanami itd - ile kiedy w czym. Wydaje mi sięto po protsu bardzo
skomplikowane, zwłaszcza, że nie mogę sobie sam prowadzić kuchni - jadę na
zbiorówce dosyć dobrej, ale mimo wszystko nie uzależniającej jadłospisu ode
mnie.
Bardzo Ci jednak dziękuję i gratuluję sukcesów:-)
addy

5. Data: 2003-03-02 16:27:21

Od: "adx" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję
addy

6. Data: 2003-03-02 17:54:18

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

> Wielkie dzięki za odpowiedź. Mój problem jest troszkę inny: to trochę tak
> jak kiedy czytam czasopisma sportowe na temat diet np kulturystów - ja po
> prostu nie potrafię spamiętać tego wszystkiego jak to z tymi białkami,

No to zacznij od:
- porządnego śniadania codziennie,
- żadnych słodyczy, białego chleba, makaronu itp,
- unikać tłuszczu zwierzęcego, nie unikać ryb,
- jedz mniej niż zwykle, zaczynaj od warzyw, jedz dłużej i powoli,
- po godzinie 18-tej możesz jeść wyłącznie owoce i warzywa lekkie np
pomidory, sałata itp
- unikać żywności wysokoprzetworzonej na rzecz niskoprzetworzonej.

Tyle do zapamiętania na dziś :-)

7. Data: 2003-03-02 22:06:24

Od: "Annie" <C...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edytka22" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
> Ale jak mi znajomy opowiadał to mi się wydawała
> ona strasznie skomplikowana

Ja troche o tym przeczytalam w necie i rowniez wydaje mi sie ona bardzo
skomplikowana, dlatego caly czas sie waham. Musze przeczytac to jeszcze
raz, dokladniej. Nawet zastanawiam sie nad kupieniem tej ksiazki, o
ktorej
pisalas, ale musze wiedziec jedno: czy na prawde na tej diecie mozna
jesc
ile sie chce, czy moze jest jakies "ale", ktore nie czyni juz tej diety
tak
pieknej?

Ania
"Siejąc grzeczność, zmieniasz świat!"

Pisząc na priv usuń "CostaM" z adresu

8. Data: 2003-03-02 22:33:44

Od: "adx" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jan Werbiński napisał był wiele, a zakończył tak:

Tyle do zapamiętania na dziś :-)

Naprawdę wielkie dzięki...
Kurcze jestem pod wrażeniem kultury panującej w tym stadzie ;-)))) serio...
Dobra, próbuję od jutra, może nie umrę... jakby co to na moim grobie
posadźcie białe róże ;-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

addy

9. Data: 2003-03-03 08:57:03

Temat: Re: Odp: kłopot "nowego"
Od: Seva <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

adx <a...@p...pl> napisał(a) w wiadomości

> Kurcze jestem pod wrażeniem kultury panującej w tym stadzie ;-))))

To "stado" nazywa się "grupa dyskusyjna".
:-)

--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
[Moja strona] --> http://www.seva.sotiko.pl

10. Data: 2003-03-03 09:39:19

Od: "Magda" <m...@l...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy na prawde na tej diecie mozna
> jesc
> ile sie chce, czy moze jest jakies "ale", ktore nie czyni juz tej diety
> tak
> pieknej?

Jedyne "ale" dotyczy osób, które stosują dietę niskokaloryczną przed
przejściem na MM. Należy wtedy stopniowo zwiększać wielkość posiłków, gdyż
inaczej łatwo można przytyć na początku.
---
Pozdr.,
MAGDA

MM:grzyby