Filipinscy uzdrawiacze

1. Data: 2003-01-07 14:22:03

Temat: Filipinscy uzdrawiacze
Od: "Tomek" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

W tym tygodniu przyjezdza do mojego miasta MARVIN APING - filipinski
uzdrawiacz. Ja podchodze bardzo sceptycznie do tego typu leczenia, ale moja
chora mama zastanawia sie czy sie do niego nie udac. Co myslicie o tego typu
leczeniu i o samym Marvinie Apingu?

Pozdrawiam
Tomek

2. Data: 2003-01-07 15:13:55

Temat: Re: Filipinscy uzdrawiacze
Od: "WiseMan" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie znam tego kolesia, ale pewnie jezdzi dobrym wozkiem ;)

--

\/\/ I S E |\/| A N
Kto drogi skraca

3. Data: 2003-01-07 15:17:33

Od: Yellow Peril <yellow_peril@wytnij_to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na pozolklej kartce <avennp$6om$1@news.tpi.pl>, datowanej: Tue, 7 Jan
2003 15:22:03 +0100, Tomek naskrobalo...

Ile bierze za wizytę?

--
Yellow Peril
38 milionów Polaków zna się na medycynie i piłce nożnej.

4. Data: 2003-01-07 15:20:38

Od: "Tomek" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ile bierze za wizytę?

150 zl

5. Data: 2003-01-07 15:24:18

Od: Yellow Peril <yellow_peril@wytnij_to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chora mama zastanawia sie czy sie do niego nie udac. Co myslicie o tego typu

Zawsze się zastanawiam nad jedną rzeczą: skoro ci Filipińczycy są aż tak
dobrzy to dlaczego nie leczą chorych dzieci w swoim kraju, tylko muszą
to robić zagraniczni lekarze w ramach wielkich akcji humanitarnych?

6. Data: 2003-01-07 16:27:55

Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

był program w tv gdzie opowiadali jakimi metodami filipińscy "lekarze"
oszukują ludzi...
może pogooglujesz?może coś jest o tym w starych artykułąch?
pozdr dla mamy

7. Data: 2003-01-07 17:38:41

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dobrzy to dlaczego nie leczą chorych dzieci w swoim kraju, tylko muszą
> to robić zagraniczni lekarze w ramach wielkich akcji humanitarnych?

a ktorego filipinczyka stac by bylo na prawie 40$ za wizyte? ;)

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

8. Data: 2003-01-07 19:29:39

Od: "warcab" <w...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

widziałem takiego uzdrawiacza w filmie z jimem careyem "człowiek z
księżyca". wyjmował ludziom jakieś czarne ścierwo z ciał . wyglądało
niesamowicie !!!

Warcab

9. Data: 2003-01-07 20:23:08

Od: "stefan" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 150 zl

To i tak niewiele :)

Najczesciej tacy "cudotworcy" biora "co laska, ale nie mniej niz......."

Zdrowia zycze i pozdrawiam

10. Data: 2003-01-07 20:37:29

Od: "pezet" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

widziałem takiego uzdrawiacza w filmie z jimem careyem "człowiek z
> księżyca". wyjmował ludziom jakieś czarne ścierwo z ciał . wyglądało
> niesamowicie !!!

To wcale nie takie smieszne, kilka lat temu w niemieckiej TV
byl dokumentalny film o filipinskich (sic!) uzdrawiaczach-chirurgach,
ktorzy bez skalpela "otwierali" brzuch i wyciagali z niego rozne
wnetrznosci.

W rzeczywistosci niczego nie otwierali, tylko stosowali zreczne triki.
"Krew" pojawiala sie po zmieszaniu dwoch plynow, ktorymi byly
nasaczone gazy, a "wnetrznosci", ktore rzekomo wyjmowali
(a w rzeczywistosci przemycali w szmatach) byly pochodzenia
zwierzecego (kury i psa).

Ludzie, ktorzy do nich przyjezdzali z calego swiata, placili dobrowolnie
- nawet kilka tysiecy $, a pokazywano ich nekrologi - bo czesto
umierali krotko po "uzdrowieniu".

Korci mnie zeby kiedys pojsc na jakis seans "uzdrawiajacy",
zeby zobaczyc jakich metod uzywaja. Musialbym tylko wymyslic jakas
ciezka i nieuleczalna (tradycyjnie) chorobe, zeby dac "cudotworcy"
ambitne zadanie :)

pozdrawiam
pz

sarkoidoza