Bardzo przewlekly kaszel

1. Data: 2003-01-07 14:59:49

Temat: Bardzo przewlekly kaszel
Od: "Marek Gazda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczów

Mam takie pytanie
Juz wczesniej bytalem na grupie ale moze pojawia sie nowe rozwiazania.
Moja znajoma ma bardzo przewlekly kaszel który trwa juz jakies 4 miesiace,
to jest suchy, kaszel i nie caly czasy ale okresami raz bardziej raz mniej
ale utrzymuje sie to caly czas. Skarzy sie ze jakby stalo jej cos w gardle.
Lekaz powiedzial jej ze ma cos w kratni i ze splywa jej cos bialego do
gardla. Czy ktos moze wie cos blizej w tym temacie. Moze poradzic do kogo
sie udac, a moze mozna sobie samemu poradzic z czyms takim. Gardlo ja nie
boli i nie wyglada jakby byla to jakas infakcja. Bierze leki, które jej
zapisale lekarz ale praktycznie poprawa jest znikoma

Kazda rada mile widziana.
Czy taki stan moze byc wywolany przez gronkowca(tego najbardziej sie
boje)???

Pozdrawiam
Marek

2. Data: 2003-01-07 15:10:47

Temat: Re: Bardzo przewlekly kaszel
Od: Yellow Peril <yellow_peril@wytnij_to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na pozolklej kartce <aveq1a$i45$1@news.onet.pl>, datowanej: Tue, 7 Jan
2003 15:59:49 +0100, Marek Gazda naskrobalo...

Daj zarobić pulmonologowi.

--
Yellow Peril
38 milionów Polaków zna się na medycynie i piłce nożnej.

3. Data: 2003-01-07 19:56:11

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 7 Jan 2003, Marek Gazda wrote:

> Kazda rada mile widziana.
> Czy taki stan moze byc wywolany przez gronkowca(tego najbardziej sie
> boje)???

rownolegle toczy sie na ten temat dyskusja rozpoczeta perzez
innego z grupowiczow - przeczytaj dokladnie te postingi

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz