czy wam sie to przytrafilo?

1. Data: 2003-01-07 15:28:11

Temat: czy wam sie to przytrafilo?
Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

na koniec kuracji antybiotykiem Dalacin C ( doustnie) na ropna angine,
straszliwe uczulenie -wysypka na calym ciele. Po niedzielnej wizycie na
pogotowiu- i blednej diagnozie: rozyczka , skierowanie do szpitala zakaznego
i tam wlasciwa diagnoza- uczulenie.
Szokujace jest to, ze padlo stwierdzenie: niech zgadne jaki pan bral
antybiotyk, czyzby Dalacin C?????!!!! nie pierwszy i nie ostatni
przypadek...
To pytam, jesli tak czesto to sie zdarza , ze trafiaja w nazwe jak w
glowna wygrana w Totka,
to po jaka cholere to swinstwo przepisuja ludziom!!!
a wysypka juz 3 dzien ma sie dobrze i ani mysli ustapic...

Jola L-L

2. Data: 2003-01-07 15:31:13

Temat: Re: czy wam sie to przytrafilo?
Od: Yellow Peril <yellow_peril@wytnij_to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na pozolklej kartce <averl1$a74$1@news.tpi.pl>, datowanej: Tue, 7 Jan
2003 16:28:11 +0100, Jola L-L naskrobalo...
> to po jaka cholere to swinstwo przepisuja ludziom!!!
> a wysypka juz 3 dzien ma sie dobrze i ani mysli ustapic...

Żeby ich wyleczyć? Chyba po to. A lekarz nie może być Duchem Świętym i
przed przepisaniem leku zawyrokować, które z działań niepożądanych
wystąpi u danego pacjenta.

--
Yellow Peril
38 milionów Polaków zna się na medycynie i piłce nożnej.

3. Data: 2003-01-07 15:40:45

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yellow Peril" <yellow_peril@wytnij_to.op.pl> napisał w
wiadomości news:MPG.1885112fadd17a1c989696@localhost...
> Żeby ich wyleczyć? Chyba po to. A lekarz nie może być Duchem Świętym i
> przed przepisaniem leku zawyrokować, które z działań niepożądanych
> wystąpi u danego pacjenta.

> Yellow Peril

to jeszcze mi powiedz, dlaczego akurat w TEN lek trafiaja diagnozujac- bo
dla mnie to juz jest wskazowk do alarmu

jola L-L

4. Data: 2003-01-07 15:44:09

Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to po jaka cholere to swinstwo przepisuja ludziom!!!
> a wysypka juz 3 dzien ma sie dobrze i ani mysli ustapic...

No cóż, takie rzeczy się zdarzają. Czy lekarz przepisał Ci chociaż osłonowo
jakiś probiotyk, albo zalecił spożywanie jogurtów? Bez tego można nabawić
się drożdżycy. To tak na marginesie, abyś w razie czego kupiła sobie coś w
tym stylu.

Pozdrawiam i życzę szybkiego powrotu do zdrowia, andrzej

5. Data: 2003-01-07 15:46:59

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Żeby ich wyleczyć? Chyba po to. A lekarz nie może być Duchem Świętym i
> przed przepisaniem leku zawyrokować, które z działań niepożądanych

to jeszcze dorzuce jeden kwiatek do tej lekarskiej laczki
na pogotowiu (niedziela) lekarz diagnozuje uczulenie i tu wkracza do akcji
towarzyszaca pielegniarka ze slowami: przepraszam doktorze, ale dla mnie to
rozyczka...
Lekarz bez wahania zmienia swoje dotychczasowe zdanie i mowi : jednak to
rozyczka, na 100% ...i wypisuje skierowanie do Zakaznego.

uchowaj boze przed taka sluzba zdrowia
Jola L-L grubo zbulwersowana wizyta na pogotowiu

6. Data: 2003-01-07 15:56:18

Od: Yellow Peril <yellow_peril@wytnij_to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na pozolklej kartce <avesob$ij8$1@news.tpi.pl>, datowanej: Tue, 7 Jan
2003 16:46:59 +0100, Jola L-L naskrobalo...

> [...]
> Lekarz bez wahania zmienia swoje dotychczasowe zdanie i mowi : jednak to
> rozyczka, na 100% ...i wypisuje skierowanie do Zakaznego.

A myślisz, że ktoś skoro jest pielęgniarką nie musi się znać na
chorobach - może ta sugestia była dla tego lekarza pogotowia bardzo
wiarygodna, może nie pomyślał wcześniej o różyczce, a siostra podsunęła
mu, jego zdaniem, bardziej prawdopodobne rozpoznanie.
Lekarz też jest człowiekiem i ma prawo się pomylić.

7. Data: 2003-01-07 15:59:27

Od: Yellow Peril <yellow_peril@wytnij_to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na pozolklej kartce <avesck$fn3$1@news.tpi.pl>, datowanej: Tue, 7 Jan
2003 16:40:45 +0100, Jola L-L naskrobalo...

> [...]
> wiadomości news:MPG.1885112fadd17a1c989696@localhost...

> to jeszcze mi powiedz, dlaczego akurat w TEN lek trafiaja diagnozujac- bo

Bo może objawy niepożądane po tym leku tak bardzo wyglądają lekarzom na
jakąś chorobę zakaźną, że często kierują pacjentów do tego szpitala z
podejrzeniem np.: różyczki.

8. Data: 2003-01-07 16:24:49

Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziękujemy za ostrzeżenie przed Dalacinem C. Wszystko w zasadzie może
uczulić, ale niektóre rzeczy częsciej.
pozdr

9. Data: 2003-01-08 10:19:29

Od: Katarzyna Dziurka <d...@u...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jola L-L wrote:

> na koniec kuracji antybiotykiem Dalacin C ( doustnie) na ropna angine,
> straszliwe uczulenie -wysypka na calym ciele.
Mojej córce tak.

Katarzyna

10. Data: 2003-01-08 10:36:11

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Dziurka" <d...@u...edu.pl> napisał w wiadomości
> Mojej córce tak.
>
> Katarzyna

juz wiem, ze mojej sasiadce tez...
a Dalacin C- to nazwa handlowa leku , a glowny skladnik-sprawca to
KLINDAMYCYNA (clindamycinum)- to tak ku przestrodze ewentualnych
uzytkownikow

Jola L-L
PS: a jak dlugo utrzymuje sie ta wysypka?

Bardzo przewlekly kaszel
Filipinscy uzdrawiacze
sarkoidoza
laserowe leczenie zebow