Film pt Pora umierac

1. Data: 2009-10-14 07:30:05

Temat: Film pt Pora umierac
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jesli ktos nie ogladal, polecam z calego serca.
W razie problemow, calosc na you tube.

http://www.youtube.com/watch?v=_4G__ZCGBpY

2. Data: 2009-10-14 08:34:43

Temat: Re: Film pt Pora umierac
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki, chetnie obejrze, bo jeszcze nie widzialam.

MK

Uzytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
b.googlegroups.com...

3. Data: 2009-10-14 08:54:37

Od: Józefinka <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Paź, 09:30, Hanka <c...@g...com> wrote:
> Jesli ktos nie ogladal, polecam z calego serca.
> W razie problemow, calosc na you tube.
>
> http://www.youtube.com/watch?v=_4G__ZCGBpY

Hmm...starość ...ja czuję tak, świetle tej (1)części ...nie daj mi
Boże dożyć tak późnej starości...
Ponad to uwielbiam starych ludzi (70,80lat) pominąwszy mało istotne
"zmęczenie materiału" i wykluczywszy złośliwie zestarzałe jednostki
(chorobowo bądź charakterologicznie)...są jak naj naj najlepsza
książka na świcie ...można czytać ...czytać (słuchać)

pozdrawiam
Józefinka dlaszyciągponadmojeemo :(

4. Data: 2009-10-14 09:01:49

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Józefinka" <k...@p...onet.pl> wrote in message
d.googlegroups.com...
> [...]

(chorobowo bądź charakterologicznie)...są jak naj naj najlepsza
książka na świcie ...można czytać ...czytać (słuchać)

Moja prabaka ze strony babki - matki mojej matki dożyła setki - do końca
nawlekała igłę bez okularów... Przeżyła kilka wojen w tym drugą i polsko (
karły reakcji) - parchacką(UB-żydokomuna) po niej. Była fantastyczna -
Polka, przewędrowała pół Europy - zabawiała nas grami rumuńskimi,
węgierskimi, znała o wiele więcej, ale nikt tego nie zapisał. Pracowita do
końca...

5. Data: 2009-10-14 09:25:05

Od: Józefinka <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Paź, 11:01, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> [...]
> Polka, przewędrowała pół Europy - zabawiała nas grami rumuńskimi,
> węgierskimi, znała o wiele więcej, ale nikt tego nie zapisał. Pracowita do

:) to teraz rozumiem Ciebie troszkę lepiej...babcia ci wpoiła te
miłość do muzyki rumuńskiej, moldawskej i innej skiej :) Czy Ty jesteś
Romem,Ormianinem... bo to jeszcze dla mnie X?
Józefinka :)

6. Data: 2009-10-14 10:28:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Oct 2009 01:54:37 -0700 (PDT), Józefinka napisał(a):

> [...]
> (chorobowo bądź charakterologicznie)...są jak naj naj najlepsza
> książka na świcie ...można czytać ...czytać (słuchać)

I ja ich uwielbiam. Zdarzają się wśród nich Anioły oraz istne kopalnie
wiedzy o minionym świecie, a co zaskakujące także o mnie samej - kiedy
nagle zauważam, że ich "miniony" świat nadal trwa, tylko w innej, MOJEJ
postaci...
--

Ikselka.

7. Data: 2009-10-14 10:37:17

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Józefinka" <k...@p...onet.pl> wrote in message
.googlegroups.com...
> [...]

miłość do muzyki rumuńskiej, moldawskej i innej skiej :) Czy Ty jesteś
Romem,Ormianinem... bo to jeszcze dla mnie X?
Tylko i aż Polakiem. Pisałem skąd moje zainteresowania, pochodzenie herbu
DRAG SAS, poniemieckie radio, na którym świetnie grały stacje znajdujące
się za południową granicą... No i sama muzyka duszeszczipajuszczaja...

WROGOM, TAKZE MOIM I KIDNAPEROM
JASIU, POPAMIETASZ MNIE...
Tropiciele sekt
[NTG] Teraz mogę się chwalić mówiąc "Ja mam go w KF"
DECHOVKI WIADOMO DLA KOGO...