Ciekawostka o edukacji seksualnej

1. Data: 2009-10-14 10:46:06

Temat: Ciekawostka o edukacji seksualnej
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.sfora.pl/Edukacja-seksualna-zwiekszyla-li
czbe-niechcianych-ciaz-a8770

Duch

2. Data: 2009-10-14 19:53:52

Temat: Re: Ciekawostka o edukacji seksualnej
Od: flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch pisze:
> http://www.sfora.pl/Edukacja-seksualna-zwiekszyla-li
czbe-niechcianych-ciaz-a8770

Duchu - wiesz co to jest b?e;dna korelacja? Masz 100 czynników, ale
wybierasz z nich 1 i porównujesz z przedmiotem badania i .... bingo. Na
tej samej zasadzie, moz.na udowodnic', z.e wzrost cze;stos'ci kursowania
tramwaju linii 24 spowodowa? spadek cen jajek na targu w Zakopanem - bo
oba zdarzenia koreluja; czasowo.

Pozdrawiam
Flyer

3. Data: 2009-10-14 22:36:36

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch wrote:
> http://www.sfora.pl/Edukacja-seksualna-zwiekszyla-li
czbe-niechcianych-ciaz-a8770

> Duch

A jakie wnioski z tego?
vB

4. Data: 2009-10-14 22:47:30

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

vonBraun wrote:
czbe-niechcianych-ciaz-a8770

> A jakie wnioski z tego?
> vB

Jak to jakie, że ciemnota i brak środków antykoncepcyjnych zapewni
spadek niechcianych ciąży.;))))))))))))

5. Data: 2009-10-15 00:50:35

Od: "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

środa, 14 października 2009 12:46. carbon entity 'Duch' <n...@n...com>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

http://www.sfora.pl/Edukacja-seksualna-zwiekszyla-li
czbe-niechcianych-ciaz-a8770

> Duch

I owszem.
Ale zmniejszyła prawdopodobieństwo zapadnięcia w _nieplanowaną_ ciążę panny
uprawiającej seks dla przyjemności.

Zwiększenie ilości tych ciąż jest wynikiem zwiększenia ilości tych panien.
Ale ryzyko jest na tyle niskie, że panny jednak częściej wybierają seks z
antykoncepcją zamiast abstynencji i prawidłowo, bo abstynencja jest
przyczyną gorszych konsekwencji dla zdrowia młodej dziewczyny, niż
_nieplanowana_ ciąża. A współczynnik dzietności zmniejszył się i tak...

6. Data: 2009-10-15 05:50:23

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" napisał:

> abstynencja jest przyczyną gorszych konsekwencji dla zdrowia
> młodej dziewczyny, niż _nieplanowana_ ciąża.

Jakieś źródełko? To dla mnie bardzo ważne - przez 25 lat mogłam tych
konsekwencji nałapać, że hej...

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

7. Data: 2009-10-15 08:03:51

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"flyer" <f...@g...pl> wrote in message

taaaaa, brak korelacji, hehe

bo Ministerstwo Zdrowia i experci w UK to idioci.
Ministerstwo oraz eksperci prowadza tam program edukacyjny od ponad 10 lat
i widza pewne korelacje.

A Ty Flyerze jednym rzutem oka zauwazyles ze przeciez tych korelacji nie ma.
No tak, tam sa same glupki w tym UK.

Wiesz co Flyer? Skonczmy z ta obluda.
Duch

8. Data: 2009-10-15 08:13:27

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"vonBraun" <i...@g...pl> wrote in message

> A jakie wnioski z tego?
> vB

No wlasnie, jakie wnioski?

w tekscie przeciez jest wniosek z badan Ministerstwa Zdrowia,
mianowicie:
system brytyjski edukacji seksualnej poniosl porazke

a moze chodzi Ci o jakies dalsze wnioski? Masz jakies wnioski?

Pozdrawiam,
Duch

9. Data: 2009-10-15 08:18:39

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl> wrote in message

> I owszem.
> Ale zmniejszyła prawdopodobieństwo zapadnięcia w _nieplanowaną_ ciążę
> panny
> uprawiającej seks dla przyjemności.

Pozwole sobe przypomniec tytul tesktu i slowo "niechciane" w tytule:

"Edukacja seksualna zwiększyła liczbę niechcianych ciąż"

> Zwiększenie ilości tych ciąż jest wynikiem zwiększenia ilości tych panien.

Tylko ze tam byl wskaznik procentowy (16%) a nie liczba bezwzgledna.

Pozdrawiam,
Duch

P.S.
Respekt dla Brytyjczykow ze przyznali sie do porazki programu!
U nas kazdy kto pokazalby porazke,
zostal by nazwany "ciemnogrodem".
Albo zaczeto by udowadniac jak flyer ze "nie ma zadnej korelacji", hehe
Eh ta polska "jasnota"

10. Data: 2009-10-15 08:35:00

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:

> Jakieś źródełko? To dla mnie bardzo ważne - przez 25 lat mogłam tych
> konsekwencji nałapać, że hej...

Hej!...

michał

Film pt Pora umierac
WROGOM, TAKZE MOIM I KIDNAPEROM
JASIU, POPAMIETASZ MNIE...
Tropiciele sekt
[NTG] Teraz mogę się chwalić mówiąc "Ja mam go w KF"