NA CZASIE

1. Data: 2009-10-14 10:50:52

Temat: NA CZASIE
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

From: "Patryk Sambinowski" <p...@t...org>
Subject: Zeznania Panas Romana P.
Date: 14 października 2009 12:51

Idzie strapiony i zafrasowany facet przez las. Nagle na drogę wyskoczyła
mała zielona żabka i mówi ludzkim głosem:
- Czym się tak martwisz ?
- A, bo życie jest do dupy. Dom się wali, żona brzydka, auto w
rozsypce,kasy brak... Ogólnie lipa.
- Nie martw się. Idź do domu a wszystko będzie OK.
Facet wraca, patrzy a tu chata pięknie odstawiona, żona piękna jak
Cindy Crawford, pod bramą garażu stoi Rolls-Royce Phantom, a w skrzynce na
listy wyciąg z konta, który po prostu powalił go na kolana. Jak już doszedł
do siebie, postanowił podziękować żabce za to, co dla niego zrobiła i
wrócił się do lasu. W tym samym miejscu spotkał żabkę i mówi:
- Żabko, jak mogę Ci się odwdzięczyć za twe dobre serce ?
- Nigdy nie kochałam się z nikim...
- Rozumiem, ale ty jesteś żabką. Jak to możemy zrobić ?
- Mogę zamienić się w kobietę. Jednak większość mocy czarodziejskiej
zużyłam na dobry uczynek dla ciebie, więc mogę przemienić się najwyżej w
12-13 letnią dziewczynkę.
- Rób żabko, co chcesz. Zawdzięczam Ci tak wiele, że nie będzie mi to
przeszkadzać.
- ... i tak to było , Wysoki Sądzie a nie tak, jak gada ta gówniara.
Romek Polaniski

2. Data: 2009-10-14 10:57:03

Temat: Re: NA CZASIE
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Oct 2009 12:50:52 +0200, Prawusek napisał(a):

> [...]
> przeszkadzać.
> - ... i tak to było , Wysoki Sądzie a nie tak, jak gada ta gówniara.

Spadłam z krzesełka przez Ciebie :-DDDDDDDDDDDDDDD
--

Ikselka.

3. Data: 2009-10-14 12:20:30

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Spadłam z krzesełka przez Ciebie :-DDDDDDDDDDDDDDD
> --
>
> Ikselka.

Przecież z nagłowkiem...

4. Data: 2009-10-14 12:21:37

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek napisał(a):
> [...]
> Subject: Zeznania Panas Romana P.
> Date: 14 października 2009 12:51

> - ... i tak to było , Wysoki Sądzie a nie tak, jak gada ta gówniara.

Eee tam, 'na czasie' to jest Mariusz K.,
który kończy właśnie przesłuchiwać tę
zieloną żabkę...

pulsar

--
Byle co ,byle jak, ale pisac i pisac. /matsum/

5. Data: 2009-10-14 14:57:24

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prawusek" napisał:

> Eee tam, 'na czasie' to jest Mariusz K.,
> który kończy właśnie przesłuchiwać tę
> zieloną żabkę...

CBA w USA? Niezłe macki ma ta ośmiornica....

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

Ciekawostka o edukacji seksualnej
Film pt Pora umierac