Obrona Romana

1. Data: 2009-10-14 18:59:49

Temat: Obrona Romana
Od: "x] =^..^= [x" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Temat obrony Romka Polańskiego można podzielić
na dwie sprawy, a mianowicie obronę przed sądem
stanu Kalifornia oraz obronę przed Bogiem (etyką),
który jest bardzo osobistą i indywidualną myślą.

1. Zgodnie z prawem stanu Kalifornia, powinien być
osądzony według praw tego stanu, tyle że chłop
już tam nie mieszka, więc można mieć mieszane
uczucia. ja w każdym razie duchowo wystąpiłem
już z NATO.

2. Przed moim osobistym Bogiem obrona jest prosta,
bo mój Bóg jest humanistą. Poza tym Jezus nauczał
w wieku 12 lat, a nauka, zwłaszcza religii, to sprawa
poważniejsza od seksu. Zdaje się ta panna miała
13 lat, tak ? No cóż, Roman nie stosował wobec
niej przemocy i zrobił to zdaje się za zgodą jej mamy,
tak ? moim zdaniem przed Bogiem jest w tej akurat
sprawie usprawiedliwiony. :o)

zdar
farookhar

2. Data: 2009-10-15 00:39:25

Temat: Re: Obrona Romana
Od: "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

środa, 14 października 2009 20:59. carbon entity 'x] =^..^= [x'
<v...@i...pl> contaminated pl.sci.psychologia with the following
letter:

> [...]
> niej przemocy i zrobił to zdaje się za zgodą jej mamy,
> tak ? moim zdaniem przed Bogiem jest w tej akurat

Wiesz, to nie o to chodzi, że nie stosował przemocy fizycznej, ale
zastosował bardzo brzydki podstęp by skłonić ją do uległości. O ile wiem,
to pili i brali jakieś narkotyki, które na niego działały słabiej niż na tę
młodą panienkę. Zwłaszcza, że w ostatniej chwili się rozmyśliła, a on
zamiast "wsadzić jaja z powrotem do gaci", wykorzystał osłabienie jej woli
i dokończył na wszystkie możliwe strony. Klasyczny "gwałt na randce". Tym
bardziej, że na sponsorowanej randce z panną, która choć wyglądała na
dojrzalszą niż jest, była poniżej tego, co jest "terminem prokuratorskim"
również w Polsce. Jak się jest jebakiem i ma się za duży "przerób" (a było
to powszechne w latach 70. w Hollywood rojącym się od playboyów i
wszeteczników w typie pana Romka), to się łatwo nadziać na tę minę...
jasne, że to jest trochę wyżej poziomu jebaka leśnego, który porywa
autostopowiczkę i skręca w las, a potem... wiadomo (niezależnie czy chce
czy nie chce), ale naprawdę niewiele powyżej.

Mnie interesuje raczej, dlaczego nie ruszyli pod względem prawa karnego
Jerry'ego Lee Lewisa, który miał nie raz, ale non-stop dość burzliwe
pożycie ze swoją trzynastką, gdzie fama głosi, że numerki sado-maso z
użyciem przemocy leciały na całego? Wydaje mi się, że to z powodu, że tę
panienkę w odróżnieniu od Samanthy G. takie zabawy kręciły, czego dowodem w
końcu wyszła za niego zamiast go wsypać na psiarnię, a wtedy prawo USA
traktuje to trochę inaczej...

Czyli chociaż jest to "commmon low" (ius vulgaris ;))) ) bardzo pokręcone i
mocno w tyle za Murzynami w stosunku do CORPUS_IURIS_CIVILIS_IUSTINIANI
Europy, to jednak ze spójnikiem "ale".

3. Data: 2009-10-15 10:04:47

Od: "x] =^..^= [x" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl> napisał

> [...]
>O ile wiem,
> to pili i brali jakieś narkotyki, które na niego działały słabiej niż na
===
Brat, o ile ja wiem, to się zarzekała, że jest pełnoletnia.

???

>Zwłaszcza, że w ostatniej chwili się rozmyśliła, a on
> zamiast "wsadzić jaja z powrotem do gaci", wykorzystał osłabienie jej woli
> i dokończył na wszystkie możliwe strony.
===
Jak to się rozmyślił ? Nic na ten temat mi nie wiadomo.

> [...]
> panienkę w odróżnieniu od Samanthy G. takie zabawy kręciły, czego dowodem
> końcu wyszła za niego zamiast go wsypać na psiarnię, a wtedy prawo USA
===
Podejrzewam, że ta mała też chciała zostać żoną Romana
i na to razem z matką liczyły.

> Czyli chociaż jest to "commmon low" (ius vulgaris ;))) ) bardzo pokręcone
> mocno w tyle za Murzynami w stosunku do CORPUS_IURIS_CIVILIS_IUSTINIANI
> Europy, to jednak ze spójnikiem "ale".

Brat, nie znam całej prawdy, ale 13 lat to nie jest mało,
szlachta polska wie coś o tem, Żydzi też w tym wieku posyłali
córki za mąż. A poza tym w sytuacjach wątpliwych można
było uciekać do miast wydzielonych i tak się ratować
przed zemstą sąsiada.

I jeszczwe jedno, purytańska Ameryka chce sądzić Romana,
a sama zaraziła się faszyzmem i nabudowała piecy do palenia ludzi,
wagonów z kajdanami i obozów koncentracyjnych.

Chce zawstydzić Romana, a sama poniesie na sobie
dużo, dużo większy wstyd.

zdar
farookhar

4. Data: 2009-10-15 12:35:26

Od: "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czwartek, 15 października 2009 12:04. carbon entity 'x] =^..^= [x'
<v...@i...pl> contaminated pl.sci.psychologia with the following
letter:

>Jak to się rozmyślił ? Nic na ten temat mi nie wiadomo.

_Ona_ się rozmyśliła on _nie_ . Czyli gwałt na randce sponsorowanej, w
dodatku nielegalnej (age of consent, stupid!), coś, co jest rzeczywiście
obrzydliwe.

> Podejrzewam, że ta mała też chciała zostać żoną Romana
> i na to razem z matką liczyły.

ZTCW najwyżej na wydźwignięcie w karierze aktorskiej, wiedząc, jakim
zatwardziałym kawalerem (do kary ognia exclusive) był w tych czasach
playboy Polański. Nastassja Kinsky, mimo że też wylądowała w łóżku
"krakowskiego jebaka" też nie została jego żoną, aaa? Za dużo urazów po
Shaton Tate IMHO. Dopiero jego obecna kobita dopięła swego.

> [...]
> córki za mąż. A poza tym w sytuacjach wątpliwych można
> było uciekać do miast wydzielonych i tak się ratować

Polański akurat jawnie opuścił "miasto wydzielone" i ponosi za to
konsekwencje. Dopóki wymykał się z niego chyłkiem, nie było większego
problemu. A że został zaproszony... śmierć frajerom!

> [...]
> wagonów z kajdanami i obozów koncentracyjnych.
>
> Chce zawstydzić Romana, a sama poniesie na sobie

Też prawda. Ale jeżeli się nabroiło przeciwko ludziom zamieszkującym państwo
faszystowskie, to trzeba się liczyć z tym, że się będzie odpowiadać przed
rządzącymi tam faszystami. Polański nie popełnił przestępstwa wyłącznie
przeciwko tamtejszemu reżimowi, ale przede wszystkim przeciwko
zamieszkującym tam ludziom, więc najprawdopodobniej zostanie wydany
faszystom.

5. Data: 2009-10-15 12:55:34

Od: "x] =^..^= [x" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl> napisał

> _Ona_ się rozmyśliła on _nie_ .
===
To diabełek był, chciałem zapytać: Jak to się rozmyślił ?

>Czyli gwałt na randce sponsorowanej, w
> dodatku nielegalnej (age of consent, stupid!), coś, co jest rzeczywiście
> obrzydliwe.
===
Słyszałe, co innego.
Oto mamusia wykobinowała, że wrobi Romana w małżeństwo
z jej córuchną, więc był raczej ofiarą, tyle że głupio nieostrożną.

> [...]
> "krakowskiego jebaka" też nie została jego żoną, aaa? Za dużo urazów po
> Shaton Tate IMHO. Dopiero jego obecna kobita dopięła swego.
Kto wie..., kto wie...
A czy Roman pochodzi z Krakowa jak Julek Słowacki ?

> [...]
> konsekwencje. Dopóki wymykał się z niego chyłkiem, nie było większego
> problemu. A że został zaproszony... śmierć frajerom!
Ot co, w sumie zgoda. :o/

> [...]
> przeciwko tamtejszemu reżimowi, ale przede wszystkim przeciwko
> zamieszkującym tam ludziom, więc najprawdopodobniej zostanie wydany
===
Pewnie tak..., taka karma i już..., nic nie poradzisz...

zdar
farookhar

6. Data: 2009-10-16 12:26:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 15 Oct 2009 12:04:47 +0200, x] =^..^= [x napisał(a):

> Brat, nie znam całej prawdy, ale 13 lat to nie jest mało,
> szlachta polska wie coś o tem, Żydzi też w tym wieku posyłali
> córki za mąż.

Ale ni szlachta polska, ni Zydzi nie gwałcili swoich 13-letnich żon każąc
im jako dzieciom rodzić potomstwo, lecz jak cywilizowani ludzie odczekiwali
czas potrzebny do dojrzenia wybranki ku jej powołaniu. Nawet "dziki"
(problematyczne!) Jagiełło nie wdarł się w Jadwigę (12letnia w dniu ich
ślubu) od pierwszego małżeńskiego noclegu, lecz poczekał lat kilka na jej
miłość!!! i gotowość.
--

Ikselka.

7. Data: 2009-10-16 23:15:51

Od: "x] =^..^= [x" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" <i...@g...pl> napisał

> [...]
> (problematyczne!) Jagiełło nie wdarł się w Jadwigę (12letnia w dniu ich
> ślubu) od pierwszego małżeńskiego noclegu, lecz poczekał lat kilka na jej
===
Posłuchaj no, cipcio, masz choć z 13 lat ? :o/
A kochałaś już jakiegoś chłopca ? A kiedy pierwszy
raz pokochałaś wzrokiem, co ?

> Ikselka.

judiks

NA CZASIE