Heteromatrix

1. Data: 2009-10-15 01:52:01

Temat: Heteromatrix
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo spodobało mi się to słowo, ale chodzi mnie o to, że od ok 30
lat homoseksualizm jest uważany za normę społeczną, przez
ogólnoświatowe w tym polskie Towarzystwo psychiatrów i psychologów, a
homofobia za patologię społeczną. W polsce jest tak niesamowita
ciemnota, że nawet o tym część społeczeństwa nie wie--- nie uważacie
że to niesamowite?:)
Rozejrzyjcie się popatrzcie na tych ludzi, którzy kwiczą że patologia
to norma [ nienawiść do homo w stwierdzeniach że są chorzy], przecież
to przypomina groteskę z filmów z czasów komunizmu, gdzie absurd gonił
absurd.
__________________
Jak podkreślają psychologowie, homofobia jest zaburzeniem, które
podlega terapii a działania wynikające z homofobii powinny być
jednoznacznie potępione[83].
_____________________
No i teraz czujecie ten absurd, że ci co nas uczą moralności, uczą nas
tak naprawdę patologii, wywracają ślepiami jako ci lepsi, a okazuje że
to ci najgorsi.
________________________
Jednocześnie na Polskim Towarzystwie Seksuologicznym, jako na
organizacji naukowej, spoczywa odpowiedzialność za rozpowszechnianie w
społeczeństwie aktualnego stanu wiedzy seksuologicznej, szczególnie
jeśli społeczna dezinformacja w zakresie seksuologii podtrzymuje
niesłuszną dyskryminację jakiejkolwiek grupy społecznej.
"
-- Polskie Towarzystwo Seksuologiczne
Podkreślając różnicę między homoseksualnością a pedofilią, głosi, że
homoseksualność, w przeciwieństwie do pedofilii, nie jest uznawana
obecnie za zaburzenie psychiczne. Według autorów oświadczenia wszelkie
próby utrwalania powyższych stereotypów i fałszywych mniemań są domeną
ludzi nieświadomych i niekompetentnych bądź też uprzedzonych do ludzi
homoseksualnych. Jednocześnie autorzy zaznaczają, że tego typu postawy
są krzywdzące dla homoseksualnej części społeczeństwa i utrudniają
społeczne funkcjonowanie tych osób.
"

http://pl.wikipedia.org/wiki/Homoseksualizm

2. Data: 2009-10-15 06:50:12

Temat: Re: Heteromatrix
Od: tobeornottobe <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Paź, 03:52, glob <r...@g...com> wrote:
> [...]
> homoseksualnych. Jednocześnie autorzy zaznaczają, że tego typu postawy
> są krzywdzące dla homoseksualnej części społeczeństwa i utrudniają

Chętnięęę zpersonalizuje temat :>
Ja nie trawie homosi ...a zwłaszcza takich co się pchają(chowają) w
związki hetero żeby się nie wydały ich rozbieżne z naturą
rządze ...trawiłam(tolerowałam) ...nie trawie(nie toleruję, nie
rozumiem) ...nie przetrawię nigdy przenigdy ....jakieś" ale "
globik????

3. Data: 2009-10-15 07:08:33

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://newsgroups.seducy.de/pl/archiv/artikel/568638
/Archiv/archiv.html

--
CB

4. Data: 2009-10-15 13:31:55

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

tobeornottobe wrote:

> [...]
> rządze ...trawiłam(tolerowałam) ...nie trawie(nie toleruję, nie
> rozumiem) ...nie przetrawię nigdy przenigdy ....jakieś" ale "
Chowają się bo są prześladowani przez społeczeństwo, to winna
prześladujących. Duża też jest zachorowalność na depresję i
samobójstwa i to też jest konsekawncja takich chorych tumanów, co np;
cebek linka wrzucił.

5. Data: 2009-10-15 13:36:04

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

cbnet wrote:
> http://newsgroups.seducy.de/pl/archiv/artikel/568638
/Archiv/archiv.html

> --
> CB

Ja myślę że powinien być przymus hospitalizowania takich, kto takie
strony prowadzi, bo tu widać że psychicznie chory czuje że ma misję do
spełnienia, a więc jest wysoce zagrażający życiu lub zdrowiu.

6. Data: 2009-10-15 14:29:38

Od: tobeornottobe <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Paź, 15:31, glob <r...@g...com> wrote:

> [...]
> prześladujących. Duża też jest zachorowalność na depresję i
> samobójstwa i to też jest konsekawncja takich chorych tumanów, co np;

Tylko czyim kosztem globie... boguwinnych ludzi co chca se normalnie
życie ułożyć.
A co mnie obchodzi, że ludzie ich prześladują za pragnienia rozbieżne
z natura i fizjonomią?
Ty zamknął byś w końcu ten pysk jak byś sie ożenił z babą ,która nie
potrafi ukryć nawet przy tobie ślinienia się na widok innej baby. A co
ja gadam toż facetom to pasi :\

7. Data: 2009-10-15 15:47:26

Od: flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tobeornottobe pisze:

> [...]
> rządze ...trawiłam(tolerowałam) ...nie trawie(nie toleruję, nie
> rozumiem) ...nie przetrawię nigdy przenigdy ....jakieś" ale "

Na ostatnim spotkaniu podszczypywałem męża Fragile w tyłek. Czy to się
aby nie zalicza? ;>

Pozdrawiam
Flyer

8. Data: 2009-10-15 16:05:39

Od: tobeornottobe <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Paź, 17:47, flyer <f...@g...pl> wrote:

> Na ostatnim spotkaniu podszczypywałem męża Fragile w tyłek. Czy to się
> aby nie zalicza? ;>
>
> Pozdrawiam
> Flyer

W sumie temat mnie nie śmieszy, ale przez wzgląd na starą znajomość i
lubość siebię wzajemnią...
Wybacz, ale do homosi bym Cie nie zaliczyła - choć może bardzo tego
chcesz :D
Jaki homoś pisze do kobiety, że może jej zaoferować oksytocynę (nie
zrozum mnie źle) toż na sam widok takiego tekstu nogi się gnom w czech
miejscach ;))))
Jeśli z jakich (bliżej nie znanych powodów) postanowiłeś się jeszcze
nie ożenić lub nie jesteś z nikim związany, to jeszcze nie powód by
cię zaliczać do fajansów H. Ty po prostu nie trafiłeś na kobietę swego
życia. Wcale ci się nie dziwie, że mając 39 lat jesteś ostrożny w
wyborze partnera ...ja też bym była ...im człowiek starszy tym ma
większe wymagania i słusznie ...co sie będziesz tandetą otaczał. Także
wybacz ...w moim mniemaniu nie pedałujesz ;)

ps.eh te wajrusy :D lol

9. Data: 2009-10-15 16:36:51

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

tobeornottobe wrote:

> [...]
> Ty zamknął byś w końcu ten pysk jak byś sie ożenił z babą ,która nie
> potrafi ukryć nawet przy tobie ślinienia się na widok innej baby. A co

Tak masz rację fajne dla mężczyzny to jest jak się kobiety kochają,
przynajmniej mi się podobało. Ale mnie chodzi o to że gdyby nie byli
prześladowani, to by nie udawali hetero, bo by mogli spokojnie się
ujawnić i byćz tym który im pasuje, to jest wina homofobów, że oni
biorą publicznie żonę i robią coś innego, bo się boją chorych
homofobów. Wielu z tego lęku popełnia samobójstwa.

10. Data: 2009-10-15 16:48:26

Od: tobeornottobe <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Paź, 18:36, glob <r...@g...com> wrote:

> [...]
> biorą publicznie żonę i robią coś innego, bo się boją chorych
> homofobów. Wielu z tego lęku popełnia samobójstwa

A żona zostaje perfidnie "wzięta" przez takie zlęknione biedactwo,
to co ma popełnić? Czyja to wina, że sie drugiemu człowiekowi rujnuje
życie bo sie nie umie przyznać do swoich preferencji przed światem?
Ty się zastanów... bo bronisz tego czego nie rozumiesz imo.

Obrona Romana
NA CZASIE
Ciekawostka o edukacji seksualnej
Film pt Pora umierac