Filtr

1. Data: 2008-05-27 20:21:18

Temat: Filtr
Od: "m" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Chciałbym zbudowac filtr do wody ze studni. Studnianie jest za głęboka tak
około 3-5 m ppz. Wodę moge pobrać wiadrem a następnie przepuścic przez jakis
filtr. No własnie tylko jaki.
W akwarium mam filtr składający sie z torfu i woda jest przez ten torf
oczyszczana a jak zrobic to w ogrodzie ?
Dodam ze nie mam prądu.

2. Data: 2008-05-29 12:54:48

Temat: Re: Filtr
Od: suskind <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

m pisze:
> [...]
> W akwarium mam filtr składający sie z torfu i woda jest przez ten torf
> oczyszczana a jak zrobic to w ogrodzie ?

Teoretyzuje :

2 wiadra. Jedno nad drugim. Dolne puste jako odbiornik oczysczonej wody.
Gorne z dziurkowanym dnem (Ewentualnie odpowiednio szeroka rura jako
kolumna filtracyjna).
Warstwy (wymieniajac od dolu, im wyzej tym stosunkowo grubsza warstwa
materialu.) : Drobna siatka jako zapora przed ucieczka materialu
filtrujacego (np ponczocha.), Wegiel aktywny (niekoniecznie), wata,
drobny zwirek rzeczny, gruby zwirek, drobna siatka.

To tak w teorii. Co do funkcjonalnosci to musialbys sam sprawdzic , ale
sadze ze bedzie wystarczajace.

3. Data: 2008-06-11 11:22:05

Od: "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zwirek rzeczny, gruby zwirek, drobna siatka.
> To tak w teorii. Co do funkcjonalnosci to musialbys sam sprawdzic , ale

a mój pomysł taki jest:
beczka podziurkowana od dołu, na dno geowłuknina lub flizelina i wypełnienie
piaskiem.
hę?

--

Re: Badanie poglądów społeczno-politycznych internautów (OT)
Skrzynia na dzdzownice
środki ochrony roślin?
jodła koreańska
PIERWSZY RAZ...