orzech włoski choroba

1. Data: 2008-05-27 20:57:17

Temat: orzech włoski choroba
Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dwie działki ode mnie rośnie orzech włoski, na którym są takie liście jak
widać
http://picasaweb.google.com/kkrycha/OrzechWloski_coT

Cóż to znowu za zaraza. Oczywiście boję się, aby to "coś" nie przeniosło się
na moje orzechy.
Mam dość już tej chemii, którą trzeba używać aby coś urosło i zaowocował lub
ładnie kwitło.
Winorośle pryskaj, wiśnie pryskaj, jabłonie i grusze pryskaj, nie wspomnę o
brzoskwiniach,
tulipany pryskaj i tak dalej i tak dalej i ... .

Pozdrawiam zezłoszczona Krycha.

2. Data: 2008-05-27 21:09:06

Temat: Re: orzech włoski choroba
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> brzoskwiniach,
> tulipany pryskaj i tak dalej i tak dalej i ... .

Szpeciele jak nic na tym orzechu:)

A winorośle przecież zawsze można wyrzucić, o jedno mniej do pryskania :P

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2008-05-27 22:57:08

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

> Szpeciele jak nic na tym orzechu:)

Niektore orzechy wloskie sa porazane bardziej inne mniej.
Moim zdaniem to praktycznie bez znaczenia i mozna obejsc sie bez opryskow.

> A winorośle przecież zawsze można wyrzucić, o jedno mniej do pryskania :P

Mam Vitis labrusca, nie pryskam i rosnie ladnie, ladnie owocuje rowniez. To
samo V. riparia tylko ta akurat nie owocuje. Niektore winorosle sa
bezproblemowe :)

Tulipanow tez nie pryskam, zdrowo rosna i kwitna. Staram sie nie sadzic
klopotliwych odmian.
Apeldoorny sa niezawodne, botaniczne rowniez :)

Pozdrawiam,
Bpjea

4. Data: 2008-05-28 08:14:43

Od: "Aaron" <s...@p...qdnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bpjea" wrote ...
> Staram sie nie sadzic klopotliwych odmian.

Od jakiegoś czasu jak mi coś zdechnie to po prostu zapominam i nie
ponawiam prób, a ogród z roku na rok ładniejszy i mniej roboty :) Nie
stosuję w zasadzie chemii, tylko w razie "katastrofy". Jabłonie,
grusze, śliwki, wiśnie i czereśnie nie miały na sobie chemii od kilku
dobrych lat i to co miało zdechnąć - zdechło, co dawało parszywe owoce
poszło pod topór, a to co zostało to ładnie owocuje! :)
Pzdr,
A.

5. Data: 2008-05-28 09:14:40

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> napisał w wiadomości

> Apeldoorny sa niezawodne, botaniczne rowniez :)

Zależy które:(

Pozdrawiam, Basia.

6. Data: 2008-05-28 22:43:45

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

> Zależy które:(

Apeldoorny czerwone i zoltoczerwone a botaniczne: T. tarda, T. saxatilis
'Lilac Wonder', T. clusiana :)

Pozdrawiam,
Bpjea

Filtr
Re: Badanie poglądów społeczno-politycznych internautów (OT)
Skrzynia na dzdzownice
środki ochrony roślin?
jodła koreańska