Fizjoteraeutka

1. Data: 2002-02-07 23:01:56

Temat: Fizjoteraeutka
Od: "India" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem tegoroczną absolwentką Medycznego Studium Zawodowego, uzyskałam tytuł
technika fizjoterapii. Poszukuję pracy w tym zawodzie.Mam doświadczenia a
zwłaszcza w pracy z dziećmi (wolontariat).
Zainteresowana jestem pracą w Poznaniu lub w innym mieście (w takim
przypadku proszę o pomoc w zakwaterowaniu) - wyjazd nie stanowi problemu.
Proszę o kontakt e-mailowy: I...@p...onet.pl

2. Data: 2002-02-11 18:56:25

Temat: rehabilitacja
Od: "India" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik India <I...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a4042n$c0i$...@n...onet.pl...
> [...]
> Zainteresowana jestem pracą w Poznaniu lub w innym mieście (w takim
> przypadku proszę o pomoc w zakwaterowaniu) - wyjazd nie stanowi problemu.

tluszczaki, wlokniaki - prosba o rade
Poszukiwany onkolog
List otwarty
fobia społeczna i witamina B3