Flaki najgorsze na świecie

1. Data: 2002-07-13 15:46:35

Temat: Flaki najgorsze na świecie
Od: "turecky" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przed chwilą usłyszałem w teleexpresie, że według brytyjskiego magazynu Good
Food polskie flaki są najgorszą potrawą na świecie. Czy ktoś z szanownych
grupowiczów zna resztę rankingu ?

PS1. Co za bzdura z flakami. Przecież flaczki są pyszne!!!
PS2. Jak brytyjczycy mogą robić takie rankingi. Z całym szacunkiem, ale czy
ktoś słyszał coś dobrego o angielskiej kuchni? Czy jest coś takiego jak
angielska kuchnia ?!

turecky

1. Data: 2002-07-13 22:41:08

Temat: Re: Flaki najgorsze na świecie
Od: marek <m...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

turecky wrote:

> [...]
> ktoś słyszał coś dobrego o angielskiej kuchni? Czy jest coś takiego jak

Tak ,jest cos takiego jak angielska kuchnia (to takie pomieszczenie w ktorym
na okraglo gotuje sie owsianke a zsiadle mleko sie wyrzuca bo "zepsute") :-))

> turecky

A tak na serio to co kraj to obyczaj i nie nalezy sie za bardzo tym przejmowac.
Widzialem kiedys dwoch starszych panow (wlochow) zajadajacych sie serem
z robakami (male,biale, wijace sie zwawo).Podobno wladze sanitarne
zabronily handlu tym serem ale nadal jest wytwarzany gdzies w gorach
na wlasne potrzeby.
Mysle ze w polskim rankingu ten serek zajalby dosc odlegle miejsce.

pozdr
marek

1. Data: 2002-07-13 22:56:07

Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 13 Jul 2002 15:46:35 +0000 (UTC), "turecky"
<t...@p...gazeta.pl> wrote:

> [...]
>grupowiczów zna resztę rankingu ?
>
>PS1. Co za bzdura z flakami. Przecież flaczki są pyszne!!!

Bo to Angole - zra owies i krowe obsmazona na golej blasze a o
normalnej kuchni wypowiadac sie probuja...
A uwzglednili w tym zestawieniu flaki w wykonaniu francuskim?

--
Darek

1. Data: 2002-07-14 07:38:20

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

turecky <t...@p...gazeta.pl> wrote:

> [...]
> grupowiczów zna resztę rankingu ?
>
> PS1. Co za bzdura z flakami. Przecież flaczki są pyszne!!!

Trzeba przyznac, ze jezeli oceniali flaki na podstaiwe tego, co w Polsce
podaje sie zwykle w barach i restauracjach, to bardzo latwo mogli dojsc
do takiego wniosku.

> PS2. Jak brytyjczycy mogą robić takie rankingi. Z ca"ym szacunkiem, ale czy
> ktoś s"ysza" coś dobrego o angielskiej kuchni? Czy jest coś takiego jak
> angielska kuchnia ?!

Oczywiscie, ze jest. I jak wiele rzeczy w tym wyspiarskim kraju jest
ona lepiej osdzona w tradycji niz kuchnie wielu innych krajow.

Wladyslaw

1. Data: 2002-07-14 22:14:47

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik turecky <t...@p...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:agpi0r$3gk$...@n...gazeta.pl...

> PS1. Co za bzdura z flakami. Przecież flaczki są pyszne!!!
> PS2. Jak brytyjczycy mogą robić takie rankingi. Z całym szacunkiem,

O, wlasnie! Z calym szacunkiem, ale hagis(pisowni nie pamietam), czyli po
szkocku zoladek barani nadziewany, od samego czytania przepisu ukierunkowuje
mnie na Ryge. Za flaczkami nie przepadam, ale poczulam sie solidarnie z
narodem. Won od flakow, owsiankozercy!!

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2002-07-14 22:35:24

Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@p...onet.pl> napisał (a):

> O, wlasnie! Z calym szacunkiem, ale hagis(pisowni nie pamietam),
> czyli po szkocku zoladek barani nadziewany, od samego czytania
> przepisu ukierunkowuje mnie na Ryge.

Mówiąc szczerze, zupełnie nie rozumiem, o co Ci chodzi. W czym
żołądek nadziewany mieszaniną baraniny, baranich serc, wątróbki,
tłuszczu, płucek, cebuli i owsa i przypraw może być tak obrzydliwy?
Chodzi Ci o sam żołądek? Przecież kiełbasy czy salcesony pakuje się
do zwykłych jelit i jakoś wszyscy to jedzą i nie narzekają.

--
Konrad J. Brywczyński Bus station is the place where bus stops.
k...@b...tk Trainstation is the place where train stops.

1. Data: 2002-07-15 15:37:37

Temat: Re: Flaki najgorsze na ?wiecie
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Z ca?ym szacunkiem, ale czy
>kto? s?ysza? co? dobrego o angielskiej kuchni? Czy jest co? takiego jak
>angielska kuchnia ?!
>
>turecky

chrzanisz..;)

Trysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-07-15 15:39:36

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Tak ,jest cos takiego jak angielska kuchnia (to takie pomieszczenie w ktorym
>na okraglo gotuje sie owsianke a zsiadle mleko sie wyrzuca bo "zepsute") :-))

znow chrzanisz.....duzo tego hehehehe
--------------------

> [...]
>na wlasne potrzeby.
>Mysle ze w polskim rankingu ten serek zajalby dosc odlegle miejsce.

ten serek to jest zdaje sie zakazany przez tzw Europe i jest
nielegalne czy go produkowac czy go sprzedaawac

trysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-07-15 15:41:17

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 15 Jul 2002 00:35:24 +0200, Konrad Brywczy?ski
<k...@b...tk> wrote:

>U?ytkownik <a...@p...onet.pl> napisa? (a):

>Mówi?c szczerze, zupe?nie nie rozumiem, o co Ci chodzi. W czym
>?o??dek nadziewany mieszanin? baraniny, baranich serc, w?tróbki,
>t?uszczu, p?ucek, cebuli i owsa i przypraw mo?e by? tak obrzydliwy?
>Chodzi Ci o sam ?o??dek? Przecie? kie?basy czy salcesony pakuje si?
>do zwyk?ych jelit i jako? wszyscy to jedz? i nie narzekaj?.

czy kaszanka...istnieje tez glowizna i jakos nikt sie onie
obrusza.....

Trysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-07-15 20:44:02

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Konrad Brywczyński <k...@b...tk> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a...@K...Brywczynski...

> [...]
> Chodzi Ci o sam żołądek? Przecież kiełbasy czy salcesony pakuje się
> do zwykłych jelit i jakoś wszyscy to jedzą i nie narzekają.

Jakos tak mam i juz. Te baranie elmenty anatomiczne (zwlaszcza tluszcz)
dzialaja na mnie strasznie, co jest oczywiscie moja cecha osobnicza. A co w
biednych naszych flakach takiego obrzydliwego? Przynajmniej dietetyczne sa i
nikt w nie aromatycznego baraniego loju nie daje. Do kielbas zas pakuje sie
duzo bardziej "normalne" rzeczy.
Jezeli hagis nie zalapal sie na paskudna potrawe to moze mrowki kandyzowane,
pajaki z ogniska (Amazonia) albo psina (z pobudek moralnych, czysty
kanibalizm ;o)))? Ja bym mojego Tytuska nie wydala na degustacje, zeby nie
wiem jaka wykwintna potrawa miala z niego byc.

Agata Solon, naturalna

[SPAM] Deski do krojenia w cenie producenta
[P] Ogórki musztardowe, po naszemu
[OT] Poligloci
Małże
zurek