Flucinar

1. Data: 2000-11-16 21:05:33

Temat: Flucinar
Od: "don Tomasino" <e...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co to za lek ?
Slyszalem ze podobno skutecznie leczy wypadanie wlosow i jest bardzo tani
tyle ze na recepte.
Znajomy opowiadal ze jego znajomemu odrosly wlosy jak tym smarowal sobie
glowe a byl juz od dawna lysy.
W aptece powiedzieli ze to lek hormonalny dlatego trzeba na to recepte i
kosztuje tylko niecale 3 zl.

2. Data: 2000-11-17 00:51:07

Temat: Re: Flucinar
Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

don Tomasino napisał(a):

> [...]
> glowe a byl juz od dawna lysy.
> W aptece powiedzieli ze to lek hormonalny dlatego trzeba na to recepte i

Flucinar, to mi lekarz przepisał jak mnie pogryzły w lecie jakieś wstrętne
muszki i komary!

Kaja

3. Data: 2000-11-17 17:12:35

Temat: Odp: Flucinar
Od: "Prezes" <k...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik don Tomasino <e...@p...net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8v1i8o$m4m$...@n...tpi.pl...
> [...]
> kosztuje tylko niecale 3 zl.
>

>Jasne, że odrosly. Tylko pytanie, z jakiego powodu mu wypadły, bo na pewno
nie było to zwykłe męskie łysienie. A swoją drogą smarując się długo
flucinarem można wychodować sobie nowotwora skóry zamiast obłędnej czupryny.
Powodzenia! Agn.

Relacja z targów rehabilitacja'2000
badanie krwi a zawartosc pewnych niedozwolonych srodkow ???
Trądzik
ENDOMETRIOZA
DO, a inteligencja.